کلینیک ریاضی پزشکی تصاعد هندسی تدریس استاد دادبام

شنبه 18 اسفند 1397
12:25
منم من

کلینیک ریاضی پزشکی تصاعد هندسی تدریس استاد دادبام : استاد دادبام یکی از اساتید برتر کنکوری می باشند.شما با تهیه بسته آموزشی کلینیک ریاضی پزشکی تصاعد هندسی تدریس استاد دادبام می توانید تمام نکات کلیدی و حل سریع تست کنکور را فرا بگیرید.این درس برای دانش آموزان بسیار مشکل است و سوالات آن بسیار سخت است. با تهیه بسته آموزشی استاد دادبام به آسانی می توانید دانش کافی از درس هندسه تصاعدی را بدست آورید و در کنکور موفقیت خوبی را کسب نمایید.

این مجموعه شامل سه حلقه دی وی دی آموزش صفر تا صد مبحث تصاعد هندسی به همراه جزوه با تدریس استاد مجتبی دادبام است که به همت موسسه آموزشی ونوس تولید و منتشرش شده است.
محتویات این مجموعه عبارت است از:
DVD 1 : <<< تصاعد هندسی
DVD 2 : <<< تصاعد هندسی
DVD 3 : <<< تصاعد هندسی

امیدواریم دانش آموزان عزیز وکنکوری ها از این بسته آموزشی نهایت استفاده را ببرند.موسسه آموزشی وقت دانش در زمینه کنکور فعالیت می نماید و نمایندگی رسمی موسسه کنکور ونوس می باشد.کارشناسان وقت دانش از طریق مشاوره های تخصصی می توانند به شما در برنامه ریزی کنکوری، کمک کنند.


[ بازدید : 398 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فایبر سمنت برد کردستان

شنبه 18 اسفند 1397
12:23
منم من

فایبر سمنت برد از جمله تجهیزات و به نوعی مصالحی است که به تازگی در صنعت ساخت و ساز جایگاه ویژه ای پیدا کرده است . در حال حاضر استفاده از فایبر سمنت در کردستان و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی معماران و سازندگان ساختمان است .

با ما همراه باشید تا شما را با فایبر سمنت برد آشنا سازیم .

مزایای استفاده از فایبر سمنت در کردستان چیست ؟

بر طبق آماری شهرداری استان کردستان منتشر کرده است سالانه تعداد زیادی از افراد پروانه ساختمان در شهر ساری دریافت می کنند . این حجم انبوه از ساخت و ساز بیانگر رونق کسب و کار های مربوط به ساختمان است . بنابراین بسیار بدیهی است که معماران و مهندسان شیوه های نوین در ساخت و ساز را بیشتر برای ساختمان سازی بپسندند.

جدا از مسئله شیوه های جدید و نوین در ساخت و ساز ، سرعت اجرای پروژه ها و کم کردن هزینه ها یکی دیگر از مسائلی است که برای ساختمان سازان بسیار مهم است .

بنابراین بسیاری از معماران و ساختمان سازان مصالحی که سرعت بالایی در اجرا و هزینه متعادلی و مناسبی را داشته باشند انتخاب می کنند . از این رو فایبر سمنت یکی از مصالح و تجهیزات ساختمان سازان در شهر ساری می باشد .

فایبر سمنت در کردستان

فایبر سمنت چگونه تولید می شود ؟

اگر انتخاب شما به عنوان یک ساختمان ساز استفاده از فایبر سمنت است ، پس حق مسلم شماست که بدانید که چگونه تولید می شود و اجزای تشکیل دهنده آن کدامند .

صفحات سیمانی مصلح شده با الیاف که با نام فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار شناخته می شوند، مخلوطی همگن از سیمان ، سیلیس ، الیاف و آب بوده که در فرایند پیچیده ای به نام ماشین هات چک Hatschek تولید می شود ، که عمل آوری نهایی آنها هوا خشک یا با دستگاه اتو کلاوAutoclave) )می باشد.

نحوه اجرای فایبر سمنت در ساختمان ها چگونه است ؟

فایبر سمنت برد توسط پیچ بر روی سازه فلزی که روی نما و یا دیوار داخلی یا خارجی ساختمان تعبیه شده است متصل می‌گردد که مشخصات سازه فلزی بسته به نوع کاربرد فایبر سمنت و همچنین نوع ساختمان و تعداد طبقات متفاوت خواهد بود. نکته حائز اهمیت در نصب فایبر سمنت رعایت درزهای انبساط و نحوه آببندی می‌باشد .

آیا فایبر سمنت عایق رطوبت است ؟

صفحات سیمانی الیاف دار ( سمنت برد ) به لحاظ اینکه عمداتاً از سیمان ساخته شده اند ذاتاً با محیط مرطوب و آب سازگاری خوبی دارند ، اما به دلیل وجود الیاف سلولزی در ترکیب آنها و خاصیت جذب آب بالای این مواد در هنگام اشباع شدن از رطوبت ( چه مستقیم و چه به وسیله بخار و رطوبت موجود در هوا منبسط و در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و تنش های ناشی از این کاهش و افزایش طول بر روی محل اتصال ( محل پیچها ) نما را دچار مشکل خواهد نمود .

برای جلوگیری از اینگونه معایب فایبرسمنت برد در پشت پنل سیلر مخصوص استفاده شده و از روی پنل هم پرایمر و رنگ این وظیفه را انجام میدهند ، تا جذب رطوبت به حداقل رسانده شود .


شرکت تولید کننده فایبر سمنت

شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه کردن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان ، سقف کاذب ، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید.

این شرکت نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و اولین تولید کننده فایبر سمنت برد در ایران می باشد. جهت مشاوره و یا خرید کافیست با ما در تماس باشید.



[ بازدید : 354 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شایعترین سرطانهای شایع زنان

شنبه 18 اسفند 1397
12:21
منم من

یکی از شایعترین سرطانهای شایع زنان،سرطان دهانه رحم می باشد که در مراحل اولیه قابل تشخیص و درمان می باشد.

این سرطان غالبا در خانمهایی که ازدواج کرده اند اتفاق می افتد.

برای اینکه یک سلول به سلول سرطانی تبدیل شود مراحل متنوعی را طی می کند و با تغییرات سلولی به سمت مراحل غیرطبیعی و سپس پیش سرطانی و پس از گذشت چند سال به سلول سرطانی تبدیل می شود.این روند ،گاه حدود ده سال طول می کشد.

علائم سرطان دهانه رحم

¨خونریزی بین دو قاعدگی

¨افزایش میزان خونریزی قاعدگی

¨خونریزی پس از یائسگی

¨خونریزی پس از تماس جنسی یا معاینه

¨درد ناحیه لگن غیرمرتبط به قاعدگی

¨وجود ترشحات زیاد و غیرطبیعی که ممکن است رقیق،غلیظ و همراه با بوی تعفن باشد.

¨علائم ادراری بدون علت مشخص در سیستم ادراری

¨کاهش شدید وزن و بی اشتهایی

افراد در معرض خطر از نظر ابتلاءبه سرطان دهانه رحم

¨زناني كه در سنين پايين ازدواج مي كنند.

¨زايمانهاي زياد

¨زناني كه همسرانشان ختنه نشده اند

¨عفونتهاي مكرر

¨زناني كه شوهرشان قبلا همسر مبتلا به سرطان دهانه رحم داشته است

¨زناني كه دخانيات مصرف مي كنند(هرچه تعداد سيگار مصرفي بيشتر باشد خطر ابتلا افزايش مي يابد

¨زناني كه دچار كمبود ويتامين A ،‍‍C و اسيد فوليك هستند

عوامل موثر در ایجاد سرطان پستان

¨عوامل غير قابل تغيير:

¨جنسيت(در زنان ۱۰۰ برابر بيشتر از مردان است)

¨افزايش سن(مخصوصا پس از ۴۰ سالگي)

¨وراثت(۱۰%از سرطانهاي پستان ارثي هستند.)

¨سابقه خانوادگي سرطان پستان(مادر،خواهر،دختر،عمه،خاله)

¨نژاد:احتمال ابتلا در زنان سفيد پوست به وضوح بيشتر از زنان سياه پوست است.

¨پرتو درماني:انجام پرتو درماني در دوران كودكي يا نوجواني خطر ابتلا به سرطان پستان را بطور چشمگيري افزايش مي دهد.

¨تاريخچه قاعدگي:قاعدگي زودرس و يائسگي ديررس

¨سابقه ابتلا قبلي يا فاميلي به سرطان پستان



[ بازدید : 391 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با هنر سیاه قلم

شنبه 18 اسفند 1397
12:13
منم من



[ بازدید : 357 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فیلتر هوا در یاسوج

شنبه 18 اسفند 1397
10:43
منم من

فیلترهای هوا از جمله تجهیزات دستگاه های مختلف از جمله خودرو می باشد که به دلیل کاربرد مهمی که در زمینه حفاظت از موتور دستگاه ها دارد، جایگاه ویژه ای را داراست . در حال حاضر استفاده از فیلتر هوای مناسب و با کیفیت در یاسوج و سایر شهر های ایران از انتخاب های اصلی افراد متقاضی خرید این دستگاه به شمار می رود.فیلتر ۲۰: آماده ارائه مشاوره و فروش در زمینه زیر می باشد .

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش غلطکی

ساخت دستگاه کاغذچین کن کاغذ به روش غلطکی مخصوص ماشینهای سنگین

ساخت دستگاه کاغذ چین کن کاغذ به روش تیغه ای ،فیلترهای گرد ، باعرض و ارتفاع چین متفاوت جهت فیلترهای گرد برای بنزین و هوا و روغن و …

خط تولید فیلتر هوای خودرو

تامین کننده مواد اولیه ایزو و پلی، تور آلومینیومی، قالب ، کاغذ چین خورده . کاعذ خام ( رول)

مواد اولیه فیلترهوا. کاغذ خام . کاغذ چین شده

کاغذ فیلترهوا خودروهای سبک و سنگین در اوزان و عرضهای مختلف

کاغذ فیلترهوای صنعتی

فروش فیلتر هوای خودرو

فروش انواع فیلتر هوای ماشین هیوندای ،هیوندا ،نیسان ،تويوتا، بی ام دبلیو ،لیفان، ایسوزو، برلیانس.

شرکت سام صنعت قومس سازنده مستقیم و بدون واسطه خطوط تولید فیلتر هوا در یاسوج میباشد.

به طور کلی خودرو‌ها از دو فیلتر هوا و روغن به صورت ثابت استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از ورود ناخالصی‌های موجود در سوخت مورد استفاده به سیکل احتراق موتور نیز از صافی بنزین یا فیلتر بنزین بهره گرفته می‌شود.

با ما همراه باشید تا شما را با فیلتر هوا آشنا سازیم .


چه زمانی باید فیلتر هوای خودرو تعویض گردد ؟

اگر احساس کردید که خودرو شما با مشکلات زیر همراه است می بایست فیلتر هوای خودرو بازدید و در صورت کثیف بود تعویض شود.

  • افزایش زمان استرات
  • افزایش گازهای خروجی از اگزوز
  • افزایش مصرف سوخت
  • کاهش توان موتور
  • لرزش مداوم موتور
  • افزایش ایجاد رسوب بر روی شمع موتور خودرو
  • ریپ زدن موتور

فیلتر هوا در یاسوج

کاربردها مزایای استفاده از فیلتر هوا در یاسوج

به طور معمول هر ۱۰ هزار کیلومتر رانندگی با خودرو، باید فیلتر هوای آن عوض شود، در صورت به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، راندمان عملکردی خودرو کاهش می‌یابد و هوای کافی به سیستم احتراق اتومبیل نمی‌رسد، از همین رو به تعویق انداختن تعویض فیلتر هوا، مصرف سوخت اتومبیل را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد. فیلتر هوا آلوده می‌تواند جریان هوا را به موتور کاهش دهد و به معنای واقعی کلمه موجب خفه شدن آن شود. در نتیجه سیستم کنترل انتشار گاز و دود خودرو را تحت تاثیر قرار دهد. تعویض فیلتر هوا این مشکلات را از بین برده و موجب کاهش انتشار دود و به هدر رفتن سوخت، صرفه‌جویی در وقت وهزینه می‌شود.

بنابراین مهم ترین کاربرد فیلتر هوا ، تصفیه هوا است. حتما تا کنون انواع متعددی از فیلتر های هوا را دیده اید و یا استفاده کرده اید . و یا حتی شاید در انتخاب فیلتر هوا مناسب دچار تردید شده اید و مردد هستید که کدام نوع از فیلتر مناسب خودرو شما است، نگران نباشید ما همراه شما هستیم.



[ بازدید : 369 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فایبر سمنت برد در کرج

شنبه 18 اسفند 1397
10:40
منم من

فایبر سمنت برد در کرج : فایبر سمنت برد صفحات پیش ساخته سیمانی هستند که از الیاف سلولزی و سیلیس ( جهت افزایش خواص مکانیکی ) در ترکیب آنها استفاده شده است.

الیاف سلولزی فایبر سمنت برد در این صفحات باعث افزایش مقاومت در برابر فشار و کشش و نیروهای جانبی می شود. این صفحات در اواخر دهه ۸۰ میلادی جایگزین صفحات سیمانی آزبستی شدند.

اساس فایبر سمنت برد ” صفحات سیمانی کنامیت خارجی “ مقاومت صد درصد در برابر باران و تغییرات شرایط جوی و مقاومت کامل در چرخه های متعدد ذوب و یخبندان می باشد که این مزایا به شرط اجرای صحیح ساختار و رعایت جزئیات نصب مورد نظر به راحتی قابل دستیابی است.

مزایای استفاده از فایبر سمنت برد در کرج

قدرت گرفتن ساخت و ساز در شهر کرج و افزایش پنج برابری ساختمان سازی در این شهر ، معماران و ساختمان سازان را بر آن داشت تا از مصالحی نوین و سریع در پیشبرد کار خود استفاده کنند . از جمله این مصالح ساختمانی می توان به فایبر سمنت برد اشاره کرد . کرج را می توان شهری پیشرو در استفاده از فایبرسمنت برد دانست .

استفاده از فایبر سمنت برد برای ساختمان سازان از چند جهت دارای مزیت است که در زیر به ان شاره خواهیم کرد :

  • در هرکجا که لازم باشد ساختمانهائی سریع ٫ایمن ٫ زیبا و با کیفیت ایجاد شود سازه های LSF با فایبر سمنت برد استفاده میشود.
  • سرعت کار تا ۵ برابر افزایش مییابد.
  • بعلت سبکی وزن مصالح امکان تهیه سریع و حمل آن از راههای دور با هزینه کم مقرون به صرفه میباشد.
  • بعلت مقاومت بالا ایمنی بهتر سازه در برابر بلایای طبیعی تامین میشود.
  • حفظ سلامتی مصرف کننده بعلت عدم وجود گازهای متصاعد شده.
  • مقاومت در مقابل اتش سوزی.
  • تولید در کارخانه مطمئن تر از ساخت و ساز در کارگاه میباشد.
  • براین اساس هر گونه ساختمان یا سازه ای که با فایبر سمنت تولید گردد میتواند نیازهای ضروری را سریعا براورده نموده میتواند سازه ای مطمئن وپایدار باشد.

موارد مصرف فایبر سمنت برد در کرج

شهر کرج یکی از بزرگترین شهر های ایران است که سرعت و دقت در پروژه های ساختمانی حرف اول را می زند . یکی از مواردی که ساختمان سازان فایبر سمنت برد را برای مصالح ساختمانی انتخاب می کنند ، هزینه کمتر نسبت به سایر مصالح و پیشرفت سریع کار است . از دیگر موارد مصرف فایبر سمنت برد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

در بازسازی های بزرگ که نیاز به سرعت اسکان افراد جامعه دارد.

در ساختمانهای بلند مرتبه که نیاز به سبکی وزن سازه دارد.

در نقاط دور افتاده که هزینه حمل ونقل زیاد است.

در ساختمانهائی که ایمنی واستحکام در شرایط بلایای طبیعی باید استوار باشند.

مانند بیمارستانها٬ مراکز اتشنشانی ٬ مراکز اموزشی٬ مراکز مدیریت بحران٬ مراکزمدیریت دولتی ،

وخلاصه در تمامی مکانهایی که جان انسانها با ارزش است , این تکنولژی حافظ انان میباشد.

کنامیت با استفاده از بهترین برند سیمان ومواد اولیه میتواند جوابگوی نیازهای فوق باشد.


فایبر سمنت ساده در دیوار داخلی و خارجی :

نصب فایبر سمنت در دیوار های داخلی و خارجی به صورت خشک Dry Wall انجام میپذیرد به صورتی که ورق های فایبر سمنت بر روی ناودانی های گالوانیزه (استاد و رانر) نصب میگردد. این نوع دیوار از خصوصیات منحصر به فردی از جمله سبک و ضد زلزله بودن ، نصب سریع و صنعتی ، طول عمر بالا ، مقاوم دربرابر رطوبت و … غیره برخوردار است.انواع فایبر سمنت

فایبر سمنت طرح چوب :

از فایبر سمنت برد طرح چوب میتوان در نمای ساختمان ، سقف کاذب و دکوراسیون استفاده نمود این محصول گزینه ای ایده آل برای استفاده در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و جایگزین چوب طبیعی میبا شد.

فایبر سمنت دکوراتیو :

این انوع فایبر سمنت برد با بهره گیری از تکنولوژی ژاپن و با روش اکسترود تولید میگردد این محصول دکوراتیو با تلفیق در نمای پروژه چهره ای منحصر به فرد به ساختمان شما میبخشد.

فایبر سمنت سقف کاذب :

از ورق های سمنت برد می توان در سقف کاذب داحل و خارج ساختمان استفاده کرد این محصول خصوصا در محل های مرطوب مانند آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و استخر کاربرد های فراوانی دارد و می توان آن را به صورت سقف دکوراتیو و یا سقف تایل نصب نمود.انواع فایبر سمنت

شرکت تولید کننده و صادر کننده فایبر سمنت برد در ایران

واحد تحقيق و توسعه شركت رزين چوب راش موفق به توليد محصول جديدي به نام کنامیت ( فايبر سمنت برد ) گرديده است.هدف از توليد صنعتي پانل سيمان اليافي در جهت صنعتي سازي ساختمان و دورشدن از ساخت و ساز سنتي مي باشد كه باعث حذف كارهاي اضافي شده و موجب سبك سازي ساختمان مي گردد.



[ بازدید : 394 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عوارض کم نوشیدن آب آشامیدنی

شنبه 18 اسفند 1397
9:58
منم من

کم آبی جدی بدن می تواند منجر به مشکلات گوارشی، کلیوی، خستگی، سردرد، مشکلات پوستی، و مشکلات مثانه شود. حتی ثابت شده که نوشیدن آب در اوایل صبح بسیار بهتر از قهوه و سایر نوشیدنی ها منجر به کنترل فشار خون می شود. آب میوه های مختلف و نوشابه های سودا به هیچ وجه نمی توانند جایگزین آب آشامیدنی شوند.مصرف منظم آب علاوه بر افزایش متابولیسم، منجر به احساس سیری طولانی مدت و کاهش وزن موفق تر خواهد شد.




چقدر با مشکلات و عوارض کم نوشیدن آب آشامیدنی در بدن آشنا هستید ؟

اغلب اوقات فکر میکنیم که نوشیدن آب فقط برای رفع تشنگی است . اما این احساس تشنگی نشانه چیست ؟ احساس تشنگی در بدن فرمانی است که از طرف مغز صادر می شود به این معناست که تمام ارگان های بدن پس از فعالیتی نیاز به آب دارند . اکسیژن موجود در آب به خون رسانی بهتر کمک خواهد کرد در نتیجه مغز و قلب عملکرد خوبی خواهند داشت .


میانگین مصرف آب در طول روز چقدر است ؟

یرا میزان نوشیدن آب می‌تواند با توجه به فیزیک بدنی و میل افراد متفاوت باشد. مقدار آب مورد نیاز بدن را می‌توان بر حسب دریافت انرژی - کیلوکالری – حساب کرد. در حقیقت باید به ازای هر کیلوکالری، یک سی‌سی آب دریافت شود. به عنوان نمونه اگر فردی در طول روز 2500 کیلوکالری دریافت می‌کند باید 2500 سی‌سی آب بنوشد که این میزان معادل 10 لیوان آب است یا اگر فردی 1800 کیلوکالری انرژی دریافت می‌کند باید معادل 1800 سی‌سی یعنی 7 تا 8 لیوان آب بنوشد.

به طور کلی پزشکان و متخصصان تغذیه، مقدار 8 لیوان آب در روز را پیشنهاد می‌کنند و برای افرادی که روزانه به مقدار کافی میوه و سبزیجات مصرف می‌کنند، 6 لیوان در روز را توصیه می‌کنند.

عوارض کم نوشیدن آب آشامیدنی در بدن چیست ؟

در طول روز مطمئن شوید آنقدر آب نوشیده اید که بدن تان هیدراته است. بهترین راه برای هیدراته ماندن، نوشیدن جرعه های کوچک آب در هر ساعت است. اما اگر نتوانید آب کافی بنوشید چه مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد؟

عدم تمرکز و احساس گیجی

گیجی ، عدم تمرکز و احساس خستگی از اولین عوارض کمبود آب در بدن است. حتی اگر ۱ تا ۲ درصد دچار کم‌آبی شوید، تمرکز شما کاهش پیدا کرده و احساس تنش و خستگی افزایش می‌یابد. به همین دلیل احساس خستگی مداوم می‌کنید و خلق و خوی شما به هم می‌ریزد.


شرکت خوش نوشان مشرق زمین، در منطقه خوش آب و هوای استان گلستان در دامنه کوه های البرز و نزدیک به ارتفاعات شاهکوه قرار گرفته است. آب مورد نیاز خود را از اعماق سفره های زیر زمینی تامین می نماید. قرار گرفتن شرکت در چنین منطقه بکر و کوهپایه ای باعث شده که محصول تولیدی با کیفیت بالا، حداقل نیترات و بدون نیتریت عرضه شود.برای ارتباط با ما می توانید به آدرس سایت شرکت به نشانی waterlife.ir مراجعه کنید.

شرکت خوش نوشان مشرق زمین لیست قیمت آب آشامیدنی های خود را بروز کرده است برای اطلاع از جدیدترین قیمت آب آشامیدنی جدید ایرانی کلیک کنید.



[ بازدید : 338 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کارایای گیربکس دستی بهتر است یا اتوماتیک

شنبه 18 اسفند 1397
9:50
منم من

کارایای گیربکس دستی بهتر است یا اتوماتیک : از نظر میزان مصرف سوخت، همیشه این سوال مطرح است که جعبه‌دنده‌ی خودکار یا دستی، چه تفاوتی ایجاد می‌کنند؟

معمولاً بیشتر علاقه‌مندان دنیای خودرو، رانندگی با خودروی مجهز به جعبه‌دنده‌ی دستی را لذت‌بخش‌تر از نوع اتوماتیک آن می‌دانند. سال‌ها پیش که گیربکس‌های اتوماتیک هنوز همه‌گیر نشده بودند، کارشناسان مصرف سوخت کمتر خودروهای با گیربکس دستی را عامل مهم دیگری برتری می‌دانستند.




آیا هنوز هم خودروهای گیربکس دستی مصرف سوخت کمتری دارند ؟

بخش اول پاراگراف بالا هنوز هم تغییری نکرده و بعید است که به همین راحتی خللی در آن ایجاد شود. هنوز هم عاشقان سرسخت خودرو و رانندگی، تعویض دنده‌های دستی را لذت‌بخش‌تر، هیجان‌انگیزتر و نزدیک‌تر به شرایط خودروهای مسابقه‌ای می‌دانند. لذت کنترل کامل خودرو و وضعیت دنده‌ها، چیزی نیست که به سادگی نادیده گرفته شود. البته همه‌ی ما بر سر آزاردهنده‌ بودن استفاده‌ی پی‌درپی از پدال کلاچ در ترافیک‌های سنگین توافق داریم.

ولی در جاده‌های با ترافیک مناسب یا جاده‌های کوهستانی پر پیچ‌وخم، لذتی که تعویض دنده‌های دستی و بازی کردن با دورموتور به راننده می‌دهد، ساعت‌های خسته کننده در ترافیک شهری را قابل تحمل می‌کند. مورد دیگر قیمت خودروهای با جعبه‌دنده‌ی دستی است؛ معمولاً این نوع خودروها در مقایسه با خودروهای با جعبه‌دنده‌ی خودکار یا نیمه‌خودکار قیمت کمتری دارند.

باور عموم بر این است که خودروهای با گیربکس دستی سوخت کمتری هم مصرف می‌کنند. این باور امروز و در خودروهای مدرن و پیشرفته با گیربکس اتوماتیک چندان صدق نمی‌کند.


اما آیا می‌دانید که دلیل مصرف سوخت کمتر خودروهای با گیربکس دستی چه بوده است؟

برای توقف با خودروی مجهز به گیربکس دستی، باید با فشردن پدال کلاچ، دنده را در وضعیت خلاص قرار دهیم. اگر بدون استفاده از کلاچ فقط ترمز استفاده شود، پیشرانه خاموش می‌شود و راننده احتمالاً مورد تمسخر اطرافیان قرار می‌گیرد. اما در خودروی با جعبه‌دنده‌ی خودکار، در هنگام توقف دنده خلاص نمی‌شود؛ اگرچه این عمل با حذف استفاده‌ی زیاد از کلاچ در ترافیک رانندگی را آسان‌تر می‌کند، ولی در عین حال مصرف سوخت در سرعت‌های پایین را بالا می‌برد.

اما جعبه‌دنده‌های خودکار خودروهای مدرن با مصرف سوخت کمتر در سرعت‌های بالا، این مشکل را جبران می‌کنند. اگر توجه کرده باشید، معمولاً خودروهای مجهز به جعبه‌دنده‌ی خودکار در مقایسه با نوع دستی، تعداد دنده‌های بیشتری دارند. دنده‌های بیشتر به معنی انقال قدرت مشابه به چرخ‌ها در دورموتور پایین‌تر است که همین مورد مصرف سوخت را پایین‌تر می‌آورد.

البته خودروهای مدرن به نوعی گیربکس جدید مجهز هستند که اگرچه هنگام رانندگی حس مشابه استفاده از اتوماتیک دارد، ولی عملکرد آن کاملاً متفاوت است. از نظر راننده‌های معمولی، گیربکس CVT مانند نوع اتوماتیک آن عمل می‌کند. برای حرکت نیازی به استفاده از کلاچ نیست و به راحتی با قرار دادن دنده در حالت رانندگی (D)، انجام می‌شود

تعویض لاستیک خودرو در محل

مراکز مختلفی برای خرید تایر خودرو وجود دارند اما شاید دسترسی به این مراکز کمی سخت و زمان‌بر باشد. دکترخودرو متشکل از مجموعه فروشگاه های تعویض لاستیک می باشد و در هر نقطه ای که شما بخواهید برای خرید لاستیک و نصب انواع لاستیک ميشلن ، لاستیک فالکن ، لاستیک بارز و گلدستون .... در خدمت شماست . این نمایندگی با حضور به موقع و تعویض لاستیک درمحل باعث صرفه جویی دروقت و هزینه شما می شود .
دکتر خودرو عرضه کننده لاستیک با کیفیت بالا می باشد همچنین جهت دریافت قیمت روز لاستیک به سایت دکتر خودرو مراجعه نمایید.




[ بازدید : 351 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM194

شنبه 18 اسفند 1397
9:43
منم من

یکی از پرطرفدارترین صندلی های اداری ، صندلی مدیریتی است . هدف ما از معرفی صندلی مدیریتی ارائه اطلاعات به شما در زمینه لوازم و ملزومات اداری است . صندلی مدیریتی ، صندلی کارمندی، صندلی کارشناسی، صندلی کامپیوتر و … همه از دسته صندلی گردان به حساب می آ یند.

امروه به دلیل تنوع زیاد در صندلی های مدیریتی که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند گستره ی انتخاب شما بسیار بالاست . اما چیزی که باید مد نظر داشته باشید راحتی این نوع صندلی است که نقش اساسی را در حفظ سلامت و راحتی کارمندان دارد.

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM194

صندلی مدیریتی گردان جک دار مدل SM194 با رعایت تمامی اصول ارگونومی طراحی شده است که باعث راحتی بیش‌ از پیش کاربر و همچنین آسیب ندیدن کمر او می‌شود. پشتی بلند این صندلی نیز باعث می‌شود هنگام نشستن روی آن گردن کمتر آسیب ببیند.

پایه پنج پر این صندلی اداری از متریال مستحکم فولاد است که با پوشش آبکروم پوشانده شده است. به صورت کلی صندلی هایی که دارای پایه پنج پر هستند، قیمت بالاتری دارند اما به تجربه ثابت شده است که افزایش دوام و طول عمر آنها ارزش این هزینه اضافه را خواهد داشت. ضمن اینکه جلای درخشان کروم بر روی این قسمت از صندلی، زیبایی آن را افزایش داده است.

تنوع رنگ در این محصول این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در زمان خرید صندلی مدیریتی، متناسب با طراحی داخلی اتاق و رنگ میزهای استفاده شده در محل بهترین انتخاب را داشته باشد.

این صندلی اداری از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل می توان آن را در دسته بندی صندلی های مدیریتی مقرون به صرفه قرارداد.

آنچه درباره وی چوب باید بدانید :

یک صندلی مدیریتی مناسب باید به گونه ای باشد که چهار ناحیه ستون فقرات (گردن، پشت، کمر و دنبالچه) را پوشش دهد. در خرید یک صندلی مدیریتی مناسب به این نکته دقت کنید که ارتفاع آن قابل تنظیم باشد.

مجموعه وی چوب با ایجاد شبکه‌ای سیستماتیک این امکان را فراهم کرده که عرضه‌کنندگان کالا و ارائه‌کنندگان خدمات به‌آسانی با مخاطبان و مصرف‌کنندگان خود ارتباط مؤثر و دوسویه برقرار نمایند.
وی چوب یک فروشگاه بزرگ اینترنتی محصولات حوزه تجهیزات اداری می باشد که امکان مشاهده ، انتخاب و خریداری کالای مبلمان اداری ، صندلی های اداری و ... از برندهای مختلف را به متقاضی این کالاها می‌دهد.
ما هر روز در تلاشیم بهترین تجربه خرید را، با بیشترین حق انتخاب و مناسب ترین قیمت برای مشتریان فراهم آوریم.


[ بازدید : 326 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی و ساخت کتابخانه کلاسیک

پنجشنبه 18 بهمن 1397
14:19
منم من


سفارش ساخت کتابخانه : دکوراسیون کلاسیک سبکی جذاب و آرامش­‌بخش است که دارای شکوه و جلال خاصی است. این سبک تأکید زیادی روی خطوط و فضاهای منحنی دارد. عناصر مورد استفاده در این سبک معمولا چوبی و ظریف و البته کار شده است. خیلی از ما ایرانی ها در خانه هایی متولد شده و رشد کرده ایم که دارای سبک کلاسیک بوده است. این سبک دارای ویژگی هایی است که آن را از سبک های دیگر جدا می کند.

به تازگی معماران و طراحان دکور سبک کلاسیک را با مقداری تغییر و تنوع به همگان پیشنهاد می کنند . برای ایجاد یک فضای کلاسیک در منزل لوازم و مبلمان نقش اساسی را ایفا می کنند . یکی از لوازمی که بسیار مورد توجه طراحان فضای کلاسیک قرار داردکتابخانه چوبی کلاسیک است . تلفیق کتابخانه با فضاهای کلاسیک فضاهای شما را از حالت رسمی و خشک به فضایی دلنشین تبدیل می کند.

ویژگی های یک کتابخانه کلاسیک

اغلب کتابخانه های سبک کلاسیک چوبی بوده و دارای قفسه ها و کمد های متعددی هستند. تزئینات و قاب های چوبی جز جدا نشدنی این کتابخانه های خانگی می باشند.در صورت داشتن فضای کافی سعی کنید در کنار کتابخانه خود مبلمانی همراه با نورپردازی ویژه اش در نظر بگیرید . استفاده از رنگ های قوی و رنگ های ترکیب شده با خاکستری در این سبک رایج است. بیشتر رنگ های به کار رفته در این سبک جزو رنگ های گرم می باشند، مانند رنگ های بژ، قهوه ای و…

اهمیت ساخت کتابخانه و قفسه در منزل

مکان کتابخانه در خانه یکی از نکات مهمی است که در طراحی کتابخانه ی خانگی حتماً باید به آن ها توجه داشت. شما می توانید اتاقی جداگانه را برای کتابخانه ی خانگی خود در نظر بگیرید یا اینکه بخشی از نشیمنتان را به کتابخانه اختصاص دهید. در هر حال استفاده از قفسه ی کتاب و کتابخانه در دکوراسیون داخلی منزل شما باعث زیباتر و جذاب تر شدن آن می شود .

مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت برای شما اجرا کند.
برای سفارش و ساخت محصولاتی که در تصاویر می بینید، با ما تماس بگیرید.
همچنین در حال حاضر انواع تی وی ست ، میز ناهارخوری ، کتابخانه ، میز مدیریتی ، کمد و قفسه و تخت خواب در اسپرلوس دکور طراحی و ساخته می شود.


[ بازدید : 382 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]