درب HDF چیست؟

شنبه 30 شهريور 1398
22:18
منم من

درب HDF چیست؟ اچ دی اف نوعی تخته فیبر است که به روش خشک تولید می شود و چگالی آن بالای 800 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. ورق اچ دی اف در پشت و روی تخته های چوبی پرس می شود، در کارخانه های تولید کننده درب، ورق اچ دی اف را به وسیله دستگاه ممبران با PVC نیز روکش می شود.

درب اچ دی اف مناسب چه مکان هایی است ؟

در صورتی که برای تولید درب اچ دی اف از ورق های اچ دی اف با ضخامت 3 میلی متر استفاده شود با توجه به اینکه نمی تواند فاکتورهای موثر در انتخاب درب ورودی واحدهای مسکونی را برآورده سازد فقط استفاده از اینگونه دربها برای اتاق خواب و درب سرویس بهداشتی و حمام توصیه می شود، ورق اچ دی اف با ضخامت 6 میلی متر و بیشتر را با توجه به ضخامت و فشردگی فیبر اچ دی اف می توان برای تولید دربهای ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد البته برای دربهای ورودی آپارتمان نکاتی باید در تولید درب در نظر گرفته شود که فاکتورهای موثر بر انتخاب یک درب ورودی آپارتمان را پوشش دهد.


انواع رویه های HDF

۱-رویه هایی از جنس اچ دی اف به صورت ورق مسطح

این نوع ورق ها با ضخامت ۳ میلی متر در بازار وجود دارد و جایگزین خوبی برای MDF می باشد و در میز های تلویزیون و … به کار می روند.رویه های اچ دی اف استفاده شده در صنعت چوب از جنس فیبر می باشند

۲-ورق های HDF قالب گیری شده

در این روش خمیر HDF را در شکل های مختلف قالب گیری می کنند و رگه های مشابه چوب در این نوع ورق ها وجود دارند که نتیجه ی کار ورق را به شکل چوب درمی آورد.

۳-ورق هایی با جنس ملامینه :

این نوع ورق ها نیز ضخامتی ۳ میلی متری دارند و بیشتر در درب های مخصوص حمام و توالت و درب های اتاق خواب استفاده می شوند.اما ورق های با ضخامت ۶ میلی متر نیز می توانند برای درب های ورودی ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت درب اچ دی اف

قیمت درب اچ دی اف به نسبت ارزان تر از دربهای دیگر میباشد. قیمت درب اچ دی اف hdf از عوامل تاثیرگذار در تولید بیشتر این گونه از دربها دارد.

از نظر کمی، کیفی و قیمت رویه درب اچ دی اف تولید شده در کشور مالزی و چین در یک سطح قیمت و کشور ترکیه و رومانی در سطح بالاتری نسبت به تولیدات چینی و مالزی قرار دارد.


نکات مهم قبل از خرید درب اتاقی اچ دی اف

قبل از خرید درب اتاقی توجه داشته باشید که این درب از استاندارد های اولیه درب را برخوردار باشد و مواد اولیه و یراق آلات با استاندارد کافی در آن به کار رفته باشد. برای این منظور از ساختار داخلی درب اتاقی و در مورد جنس مواد اولیه و نوع قفل و مغزی آن اطلاعات کافی تهیه کرده و بعد اقدام به خرید درب اتاقی نمایید.
شرکت افرا درب با سالها تجربه در تولید درب ضد سرقت و درب اتاقی همیشه موارد امنیتی را در تولید و مونتاژ درب ها در نظر میگیرد تا بتواند درب ضد سرقت با کیفیت و امنیت بالا به مشتریان خود ارائه نماید


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]