روستای گچی سو سفر به دل طبیعت

دوشنبه 1 مهر 1398
20:19
منم من

روستای گچی سو سفر به دل طبیعت : وقتی اسم سفر و گردش در میان می آید استان گلستان با مناطق زیبا و بی نظیرش خودنمایی می کند و در این میان شما حتما اگر علاقمند به طبیعت و گشت و گذار هستید منطقه هزار دره ترکمن صحرا را فراموش نکنید. این منطقه در 55 کیلومتری شهرستان کلاله قرار دارد ویکی از مناطقی است که در هیج جا شما نظیرش را پیدا نخواهید کرد. شما می توانید در سایت گلستانی ها بهترین خانه بومگردی ترکمن صحرا را ببینید و برای یک گشت و گذار در این منطقه رزرو کنید.

09114481870

09374399523

اقامتگاه بومگردی خالد نبی گلستان

روستای گچی سو یکی از جاهای دیدنی شهرستان کلاله است که شما را به یک مهمانی تاریخ و طبیعت دعوت می کند. در این منطقه شما می توانید بهترین سفر طبیعت گردی را داشته باشید و در کنار آن از تاریخ کهن کشورمان لذت ببرید. دوستداران گردشگری روستایی و طبیعت گردی، جدا از گشت‌ وگذار بینِ دشت‌های سرسبز این منطقه، اگر از علاقه‌مندان به تاریخ هستند، سری هم به یکی از آثار تاریخی واقع در اطراف روستای گچی سوبالا گلستان به نام مجموعه زیارتی گردشگری حضرت خالد نبی (ع) بزنند که تماشایش لذت‌بخش خواهد بود.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی ترکمن اوی

بسیار ی از گردشگران از سفرهای تکراری و بدون هیجان خسته شده اند و می خواهند زمان هایی را بدون تکنولوژی زندگی کنند و در دل طبیعت آرامش بگیرند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید حتما به شما پیشنهاد می کنیم که سوارکاری در این منطقه را تجربه کنید. سوارکاری رویایی در دل تپه های ماهور منطقه ترکمن صحرا.هیچ لذتی بالاتر از این نیست که شما با اسب در دل طبیعت پرسه بزنید.

اقامتگاه بومگردی خالد نبی

شما دراین سفر به یادماندنی مهمان مردمان خونگرم و مهمان پذیری قوم ترکمن هستند. شما در این اقامتگاهها می توانید با غذاهای بومی این منطقه مانند چکدرمه برای نهار، صبحانه محلی (کره و ماست چکیده گوسفندی، شیر تازه دوشیده شده، تخم مرغ محلی و..) با نان گرم تنور مادر روستایی، و دیگر غذاها و شیرینی جات محلی فوق العاده خوشمزه) پذیرایی شوید.

صنایع دستی ترکمن صحرا

صنایع دستی اصیل اعم از فرش و قالی ترکمنی، پشتی و اقلام ریز و درشت دیگر، لباس محلی – بازی های بومی محلی و سنتی روستایی که بسیار جذاب و دیدنی می باشد. موسیقی اصیل و آداب و رسوم و سنن منطقه دیدنی است.

مسیر دسترسی به روستای گچی سو

این روستا در فاصله 55 کیلومتری شهرستان کلاله میباشد.

بهترین فصل سفر به روستای گچی سو

پیشنهاد ویژه برای سفر در فصل بهار روستای گچی سو و خالد نبی می باشد. دشت پر از شقایق و طبیعت سبز بی نظیرش را در هیچ جا نخواهید دید.

جاذبه های گردشگری که در نزدیکترین نقطه روستای گچی سو قرار دارد

  1. خالد نبی
  2. عالم بابا و چوپان اتا
  3. چوب سرگرمی
  4. چمه خضر زنده
  5. هزار دره شمالی
  6. دره پنج شیر
  7. زندگی عشایر و کرد و ترکمن ها
  8. گورستان منحصر به فرد هفت هزار ساله

آرامگاه خالد نبی

آرامگاه کوچک خالد نبی(ع) بر بلندای تپه ایی قرار گرفته است. مقبره ای ساده با اتاق هایی که قبور متبرکه در آن قرار گرفته و گنبدهایی ساده تر و بدون تزیین بالای هر کدام که این مکان را متفاوت از هر مقبره‌ای کرده است.

گورستان اسرار آمیز

گورستان باستانی و اسرار آمیز این منطقه را نمی توان در کنار مقبره خالد نبی(ع) نادیده گرفت. گورستانی که خودش حکایت عجیبی دارد. چسبیده به این زیارتگاه دره ایی وجود دارد که در آن سنگ قبرهایی است که آدم را متعجب می کند.


[ بازدید : 261 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]