تجهیزات کافی شاپ

دوشنبه 9 مهر 1397
10:40
منم من

بسیاری از فست فود ها در حالی شروع به کار میکنند که نه مشاوره ای از متخصصان گرفته اند و نه اصول اولیه راه اندازی فست فود را در نظر گرفته اند که چنین موردی باعث ایجاد مشکلات مختلف میشود.

پس در قدم اول لازم است حتما با مشاوران،کارشناسان و متخصصان در این حوزه مشورت بگیرید و راهنمایی بخواهید. این مشاوره می تواند شامل مباحث مالی ، تبلیغاتی، روحیه تیمی و مدیریتی ، ریسک پذیری شما، صبر و تحمل و شخصیت شناسی سرمایه گذار و ارائه دهنده خدمات فست فود و دهها فاکتور دیگر باشد که در جلسه مشاوره و آموزش جهت راه اندازی فست فود مورد بحث و گفتگو قرار میگیرد

تجهیزات رستوران و فست فود

یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل راه اندازی کافی شاپ،تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز میباشد که انتخاب صحیح تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات فست فود ، تاثیر بسیاری در سرعت،کیفیت و مکانیزه بودن خط تولید دارد

پیش نیازهای،راه اندازی رستوران : از جمله استانداردهای سالن و فضای نشیمن میهمان نیز میتوان به فضای پنتری، اشاره نمود که در نزدیکترین مکان در سالن نسبت به سایر قسمتها قرار می گیرد.

پنتری

پنتری مکانی برای نگهداری وسایل و ملزومات سالن همچون رومیزی ها،لیوان های تمیز و پولیش شده قاشق، کارد و چنگالهای پولیش شده و سایر اقلام مورد نیاز سالن ..

اگر قصد راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی را دارید ، در ابتدا باید در خصوص تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی اطلاعات کامل را کسب کنید . این اطلاعات شامل نوع و کارایی ، قیمت ها و هزینه ها ، و انتخاب مدل آنان بر اساس فضای اصلی آشپزخانه میباشد .

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی بسیار متفاوتند، اما به چهار گروه اصلی لوازم آماده سازی،لوازم پخت، لوازم سرو و لوازم جانبی شناخته میشوند.

اگر بخواهید این لوازم را شناسایی کنید،در میابید که گستردگی زیادی دارند و انتخاب لوازم مورد نیاز و صحیح ، کار دشواری است و در این میان توصیه ما این است که از مشاوران و متخصصان در این امر راهنمایی و مشاوره بگیرید.

بعد از شناسایی صحیح تجهیزات و لوازم مورد نیاز در آشپزخانه صنعتی ( ابعاد و اندازه ، مشخصات فنی، سرعت و کیفیت و کارآیی )،باید با توجه به منو و ظرفیت،لوازم آشپزخانه صنعتی،تصمیم گیری نهایی در خصوص تهیه این لوازم انجام شود


[ بازدید : 361 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]