خرید تردمیل بدون موتور ارزان

شنبه 9 اسفند 1399
19:18
منم من

تردمیل دستی هیچ ارتباطی با فناوری ندارد زیرا با برق کار نمی کند و کنسولی ندارد که پیشرفت شما و سایر داده های اساسی را در آن نشان دهد. تردمیل دستی کاملاً ساده است زیرا زیر آن غلطک هایی قرار دارد که هنگام راه رفتن یا دویدن روی تسمه تردمیل مطابق با حرکت شما می دوند یا حرکت می کنند. این تردمیل ها هیچ ارتباطی با برق ندارند. درواقع حرکت این تردمیل های بدون موتور ارزان از طریق فعالیت های شماست و با خرید تردمیل بدون موتور ارزان باید با دویدن روی تردمیل، سرعت خود را کنترل کنید.

بسیاری از مردم خرید تردمیل بدون موتور ارزان را ترجیح می دهند زیرا واقعاً مقرون به صرفه بوده و نگهداری آنها در خانه ها نیز آسان است. آنها واقعاً فضای کمی را اشغال می کنند. علاوه بر این، برخی از مدل های تردمیل دستی نیز جمع می شوند که به این معنی است که شما می توانید پس از تمرین در هر زمان از روز، آن را در گوشه ای کنار بگذارید. این باعث می شود فضای زیادی را اشغال نکند و به شما امکان می دهد سالن ورزشی خانه خود را مرتب و تمیز نگه دارید.

راهنمای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

  1. تعیین بودجه برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تعیین بودجه یک نقطه شروع عالی است اما باید بدانید که برای انتخاب بهترین تردمیل برای خانه خو، ممکن است نیاز به انعطاف پذیری قیمت داشته باشید. در صنعت تردمیل واقعاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. بنابراین قیمت یک عامل تعیین کننده در خرید تردمیل بدون موتور ارزان است.

  1. سنگین ترین کاربر برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

به عنوان یک قانون کلی، هنگام خرید تردمیل بدون موتور ارزان، باید وزنی که تردمیل تحمل می کند را از جمع 50 پوند بیشتر از وزن سنگین ترین کاربر آن در نظر بگیرید.

  1. نوع کاربری را برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان مشخص کنید

فردی که می خواهد برای یک ماراتن تمرین کند، به یک تردمیل متفاوت نیاز دارد. در واقع نوع کاربری خود را از خرید تردمیل بدون موتور ارزان تعیین کنید. یک دونده حرفه ای هستید یا تنها روزی دو ساعت روی تردمیل بدون موتور ارزان راه می روید؟

  1. چقدر فضا برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان دارید؟

آیا یک مکان اختصاصی برای تردمیل (سالن ورزشی خانگی) در نظر گرفته اید یا قرار است فضای اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما را اشغال کند؟ اگر مساحت زیادی دارید، ممکن است به تردمیل کم مصرف یا تردمیل تاشو نیاز نداشته باشید. اگر فضای محدودی دارید، ممکن است بخواهید تردمیل تاشو بخرید. هنگام در نظر گرفتن مارک ها، به عرض و طول کلی تردمیل نگاه کنید و اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که می توانید آن را در اتاق خود جای بدهید.

  1. ضمانت تولید کننده برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان را چک کنید

در خرید تردمیل بدون موتور ارزان به ضمانت نامه تردمیل توجه کنید. اطمینان حاصل کنید که سازنده ضمانت را رعایت کند. اغلب شرایط و ضوابط پنهانی وجود دارد که فقط در کتابچه های راهنمای مالک ذکر شده است. این به نفع تولید کننده است زیرا مشتری فقط پس از خرید تردمیل بدون موتور ارزان می تواند آنها را بخواند. قبل از خرید به دنبال کتابچه راهنمای کاربر تردمیل به صورت آنلاین باشید تا مطمئن شوید ضمانت کافی را دارد.

نحوه کار تردمیل بدون موتور ارزان

در خرید تردمیل بدون موتور ارزان و استفاده از آن باید بسیار مراقب باشید زیرا دکمه توقف اضطراری ندارند. برای حفظ تعادل باید محکم به کمربند بچسبید و با هر دو پا خود را به جلو ببرید. همچنین می توانید سرعت خود را کم کرده و منتظر بمانید تا تردمیل به تدریج به سرعت کمتری برسد و سپس می توانید با دقت از آن پیاده شوید.

قیمت تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل دستی هزینه بسیار کمتری دارد. قیمت پایین تردمیل بدون موتور نسبت به تردمیل برقی به دلیل عدم استفاده از نیروی برق است. نیروی حرکت تردمیل بدون موتور ارزان توسط خود شما تأمین می شود. در ابتدا ورزش با تردمیل بدون موتور ارزان کمی سخت است. اما پس از مدتی راه رفتن روی آن می توانید خود را کنترل کنید.

ویژگی های خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل بدون موتور ارزان بسیار کوچک است بنابراین می تواند در یک فضای کوچک مانند گوشه ای از اتاق جای بگیرد. بعضی از مدل های تردمیل بدون موتور ارزان تا می شوند تا بتوانید آنها را در زیر تخت یا فضای کوچک دیگری ذخیره کنید. هر جا که آن را قرار دهید می توانید اطمینان داشته باشید که در آنجا می تواند مورد استفاده قرار گیرد زیرا بدون نیاز به برق است. بنابراین یک پریز برق مورد نیاز نیست. تردمیل بدون موتور ارزان ممکن است یک باتری در خود داشته باشد تا به شما اطلاعات مربوط به تمرین را بدهد.

مزایای خرید تردمیل بدون موتور ارزان

  • قوی شدن عضلات با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

شما تمام نیروی محرک را تأمین می کنید و پایین تنه خود را ورزش می دهید. به احتمال زیاد کالری بیشتری در هر مایل مصرف خواهید کرد .2 به جای تلاش برای همگام سازی با کمربند متحرک، با تلاش بیشتر، سرعت را کنترل می کنید.

  • عدم نیاز به برق با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

با خرید تردمیل بدون موتور ارزان شما می توانید از تردمیل دستی در هر جایی استفاده کنید و به قرار دادن تردمیل در نزدیکی پریز برق وابسته نیستید.

  • ایمنی با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل غیر موتوری هنگام توقف، متوقف می شود. همین امر باعث می شود تا در اطراف کودکان و حیوانات خانگی کمی ایمن باشد.

  • تمرینات با فاصله زیاد با خرید تردمیل بدون موتور ارزان

مربیان ورزشی از تردمیل دستی کمربند خمیده به عنوان بخشی از تمریناتی که شدت زیاد و متوسط ​​را به تناوب دارند استفاده می کنند. بسیاری از تیم های ورزشی حرفه ای از این مدل ها برای تمرین استفاده می کنند و فواصل دو سرعت را روی تردمیل کمربند خمیده انجام می دهند.

  • خرید تردمیل بدون موتور ارزان قیمت کمتری دارد

قیمت خرید تردمیل بدون موتور ارزان نسبت به مدل های با موتور ارزان تر است.

حوه روغن کاری تردمیل بدون موتور ارزان

تردمیل بدون موتور ارزان خود را روغن کاری کنید تا کمربند راه رفتن روان کار کند. نگهداری تردمیل بدون موتور ارزان همچنین باعث افزایش عمر کمربند، غلتک ها و تسمه تردمیل شما می شود. اینکه هر چند وقت یکبار روغن کاری می کنید با هر تردمیل متفاوت است. روش روانکاری کمربند برای اکثر تردمیل های دستی مشابه است. تولیدکنندگان تردمیل در درجه اول از استفاده از روان کننده بر پایه روغن هشدار می دهند و در عوض استفاده از روان کننده سیلیکونی را توصیه می کنند.

فروشگاه خرید تردمیل بدون موتور ارزان

برای خرید تردمیل بدون موتور ارزان می توانید از فروشگاه های تردمیل بدون موتور ارزان کمک بگیرید. هم چنین می توانید از سایت های فروش تردمیل بدون موتور ارزان اقدام کنید که در این صورت می توانید از کارشناسانی که در این سایت های فروشگاهی حضور دارند، راهنمایی بگیرید.


[ بازدید : 190 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سینی کابل نردبانی

شنبه 9 اسفند 1399
19:16
منم من

سینی کابل نردبانی از انواع سینی های کابل است که دارای دو ریل کناری است که توسط پله ها به هم متصل می شوند. سینی کابل نردبانی بسیار کاربردی است زیرا پله های نردبان دسترسی آسان به کابل ها را از بالا یا پایین به شما می دهد. پایه های سینی های کابل نردبانی لنگرهای مناسبی برای بستن کابل ها در سینی های کابل غیر افقی یا جایی که باید موقعیت کابل ها در سینی افقی کابل حفظ شود، فراهم می کند. در سیم کشی برق ساختمان ها، از سینی کابل نردبانی برای پشتیبانی از کابل های الکتریکی عایق بندی شده برای توزیع برق و ارتباطات استفاده می شود. سینی های کابل به عنوان جایگزینی برای سیم کشی باز یا سیستم های مجرای الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً برای مدیریت کابل در ساخت و سازهای تجاری و صنعتی استفاده می شوند.

سینی کابل چیست ؟

سینی کابل پلی است که امکان انتقال ایمن سیم ها را از طریق دهانه های آزاد فراهم می کند و از مشکلات گرم شدن و آتش سوزی محافظت می کند. این یک سیستم مدیریت کابل است که در اندازه ها و سبک های مختلفی از سازندگان Cable Tray تولید می شود که کار ورود یا خروج سیم های جدید یا موجود در سینی را آسان می کند.

سینی کابل نردبانی برای کنترل دسته های سنگین سیم و کابل و محافظت از آن ها در برابر هرگونه آسیب استفاده می شوند. انواع مختلفی از سینی های کابل از جمله نردبانی، گالوانیزه، پی وی سی ، فولاد ضد زنگ و غیره در بازار موجود است. قبل از انتخاب هر یک از آن ها، پیکربندی های آن ها را با توجه به نوع پروژه سیم کشی خود مورد توجه قرار دهید.

آنها به ویژه در شرایطی که پیش بینی تغییر در سیستم سیم کشی وجود دارد، بسیار مفید هستند. زیرا کابل های جدید را می توان با قرار دادن آنها در سینی کابل نردبانی، به جای کشیدن آنها از طریق لوله نصب کرد.

قیمت سینی کابل نردبانی

قیمت سینی کابل با توجه به نوع آن متقاوت است. درواقع قیمت سینی کابل به نوع سینی کابل، ضخامت، عرض و طول آن بستگی دارد. قیمت سینی های کابل با توجه به اندازه پروژه هم تغییر می کند. برای اطلاع از قمیت سینی کابل نردبانی می توانید با شماره تماس مندرج در سایت ایکس تماس حاصل فرمایید.

خرید سینی کابل از کارخانه تولید سینی کابل نردبانی

خرید سینی کابل از کارخانه تولید کننده سینی کابل مزایای زیادی دارد. با خرید سینی کابل از کارخانه تولید سینی کابل، قیمت تمام شده محصول برای شما کمتر می شود. هم چنین با خرید اینترنتی سینی کابل می توان به صورت آنلاین از قیمت سینی کابل اطلاع داشته باشید.

قیمت سینی کابل درج شده در سایت، قیمت سینی کابل در بازار لوازم ساختمانی است و قطعا قیمت سینی کابل در متراژ بالا و با خرید از کارخانه تولید سینی کابل کمتر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره مشاوره فروش تماس بگیرید.

مزایای سینی کابل نردبانی

  • قیمت ارزان سینی کابل نردبانی

یکی از مزایای بزرگ استفاده از سینی کابل این است که هزینه آن بسیار کمتر از سایر روش های محافظت از سیم کشی در کف تولید است.

  • تعمیر و نگهداری

کابل ها برای بررسی تعمیرات بلافاصله قابل مشاهده هستند، تغییر کابل ها آسان است زیرا کابل ها می توانند در هر نقطه از سیستم وارد سینی شوند یا از آن خارج شوند.

  • ایمنی

ایمنی در ساخت ساختمان های بزرگ و کوچک حرف اول را می زند. با نصب سینی کابل نردبانی در مسیر های صعب العبور از ایمنی ساختمان خاطر جمع باشید.

نصب سینی کابل نردبانی

  1. سیستم سینی کابل باید مطابق با مشخصات پروژه، دستورالعمل سازنده و جزئیات نصب استاندارد مرجع نصب شود.
  2. محلی را که باید سینی کابل نصب شود مطابق نقشه های Issued For Construction (IFC) پیدا کنید.
  3. ابزار و مواد مورد نیاز را برای استفاده در نصب سینی کابل نردبانی آماده کنید. ابزار را از نظر شرایط مناسب بازرسی کنید.
  4. برای پایداری سینی کابل پشتیبانی از سینی کابل را نصب کنید.
  5. فضای کافی را که برای سینی کابل در نظر گرفته شده و نگهداری می شود اطمینان حاصل کنید تا دسترسی کافی برای نصب و نگهداری کابل فراهم شود.
  6. مطمئن شوید که سینی های کابل در معرض دید قرار گرفته و برای نصب در دسترس هستند.
  7. مقاطع سینی کابل، اتصالات و مسیرهای اتصال متصل باید با استفاده از اتصالات مکانیکی پیچ و مهره ای یا اتصال دهنده های باند پیوند خورده باشد.

معیار انتخاب سینی کابل نردبانی

  • شرایط محیطی پروژه

شرایط محیط و محل نصب سینی کابل نردبانی تعیین کننده نوع سینی کابل می تواند باشد.

  • نوع و تعداد کابل های پشتیبانی شده

با توجه به تعداد کابل ها و نوع سیم ها می توان بر خرید سینی کابل تصمیم گرفت.

  • وزن کابل ها

وزن کابل ها در انتخاب و خرید سینی کابل موثر هستند. اگر وزن کابل ها بالاست، باید با توجه به آن برای خرید سینی کابل اقدام کرد.

  • ورودی و خروجی کابل ها
  • شعاع خمش کابل های کاربردی در پروژه

چگونه می توان سینی های کابل نردبانی را تمیز نگهداری کرد؟

سینی های کابل ساخته شده با مواد کم کیفیت به راحتی در برابر خوردگی، آسیب و سایر مشکلات حساس هستند. با این حال، مواد قوی تر مانند فولاد ضد زنگ، PVC و غیره مقاومت زیادی به محصولات می رساند و همچنین قابلیت تحمل بیش از حد آن را فراهم می کند. فولاد ضد زنگ ویژگی های بسیار خوبی در برابر خوردگی دارد.

نردبان کابل

یک سیستم نردبان کابل شامل طیف وسیعی از طول های مستقیم و همچنین اتصالات به شکل های مختلف است که بدون نیاز به تغییر در هیچ یک از اجزای سازنده، به راحتی تغییر جهت یا سطح کابل را طراحی می کند.

به طور کلی نردبان ها به عنوان قوی ترین محصولی در نظر گرفته می شوند که برای پشتیبانی از کابل ها ارائه می شوند و دارای قابلیت بارگذاری بالا در بازه های طولانی هستند و بنابراین اغلب برای نصب در پروژه هایی که نیاز به توزیع حجم زیاد کابل ها با خیال راحت، مطمئن و سریع وجود دارد استفاده می شوند


[ بازدید : 224 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم باغبانی

شنبه 9 اسفند 1399
19:15
منم من

اگر می خواهید یک تجارت آنلاین مناسب داشته باشید ، باید از همان ابتدا روی کیفیت تمرکز کنید. شما باید فروشگاهی بسازید که حرفه ای به نظر برسد ، مشتری مورد نظر شما را به خود جلب کند و برای اقدام به تبدیل آنها هنگام مراجعه به سایت شما ، تماس های عملی مناسبی داشته باشد. ک طراحی وب سایت جذاب می تواند فروش آنلاین را ایجاد کند. اما ، طراحی شما نباید از آنچه می خواهید بفروشید ، برتری داشته باشد.امکان مدیریت انبار کالاها ، مدیریت قیمت ها ، گزارشات فروش ، مدیریت آدرس ها و محاسبه اتوماتیک هزینه های ارسال ، مدیریت مشخصات هر کالا ، دسته بندی کالا ها ، سایزبندی و رنگ بندی محصولات ، عضویت مشتریان در فروشگاه اینترنتی و سیستم ارسال پیامک و… درج آدرس و اطلاعات تماس و مسیریابی حرفه ای ، امکان ایجاد فرم های آنلاین ، نظرسنجی و انتشار اخبار و مقالات و اطلاعیه های مهم، چت آنلاین و ارائه مشاوره آنلاین از طریق سایت تنها بخشی از مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی اوژن برای صاحبان و مدیران این فروشگاه ها است.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به مدت 7 روز به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه اینترنتی، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929 تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

در فروشگاه اینترنتی لوازم باغبانی چه چیزهایی میتوانید بفروشید؟

دستگاه چمن زن ، چمن زن برقی ، چنگک دستی ، چمن زن بنزینی ، انواع سم پاش ، کرو ، برگ جمع کن ،اره برقی ، داس ، اره زنجیری ، داس موتوری ، علف زن برقی ، علف تراش شارژی. دستکش باغبانی ، قیچی ، شمشاد زن ، قیچی هرس، بیل ، چاقوی پیوند ، کلنگ دوسر , .... .

9 مرحله اولیه برای طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم باغبانی

شرکت طراحی و پلتفرم فروشگاه اینترنتی خود را انتخاب کنید
بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنید
یک نام دامنه برای فروشگاه خود دریافت کنید
الگوی تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کنید
الگوی تجارت الکترونیکی خود را سفارشی کنید
محصولات خود را اضافه کنید
روشهای پرداخت را تنظیم کنید
تنظیمات حمل و نقل خود را مرتب کنید
فروشگاه آنلاین خود را پیش نمایش ، آزمایش کنید و منتشر کنید.

فروشگاه اینترنتی خود را ساده و شیک طراحی کنید !

خریداران آنلاین در حدود سه تا پنج ثانیه تصمیم می گیرند که آیا به وب سایت شما اعتماد دارند یا می خواهند از آن خرید کنند. این بدان معنی است که شما باید یک وب سایت ساده ، قابل اعتماد و کاربرد آسان داشته باشید. آنچه شما می فروشید و مشتری برای یافتن آن باید به کجا مراجعه کند باید کاملاً واضح باشد. در برابر اشتیاق بیش از حد به وب سایت خود با تعداد زیادی دکمه ، طبقه بندی یا تصویر فراخوان برای مقاومت در برابر آن مقاومت کنید و مردم بیش از حد خسته شوند یا در انتظار بارگیری همه چیز صبر خود را از دست بدهند.

یک درگاه پرداخت قابل اعتماد انتخاب کنید

برای دریافت پول ، باید آماده پذیرش پرداخت ها باشید. ممکن است واضح باشد ، اما برای داشتن یک کسب و کار موفق کاملاً ضروری است. درگاه پرداخت نحوه جمع آوری پول از مشتریان است. به طور معمول ، بستر تجارت الکترونیکی شما توصیه می کند که کدام دروازه ها با سیستم آنها مطابقت دارند.

یک نام دامنه عالی انتخاب کنید

انتخاب نام دامنه برای فروشگاه اینترنتی شما بسیار حیاتی است. آدرس وب شما باید با نام تجاری شما هماهنگ باشد و به عنوان یک ابزار مهم بازاریابی باشد. نام دامنه شما راهی خواهد بود تا مشتریان بالقوه شما را پیدا کنند و سپس برای خرید بیشتر بازگردند. بنابراین آن را ساده نگه دارید. در برابر اصرار برای نوشتن هجی های دشوار یا کلمات اختصاری ناشناخته مقاومت کنید.

برای فروشگاه اینترنتی خود گواهی ssl بگیرید

گواهی SSL یک لایه امنیتی ویژه در وب سایت شما اضافه می کند ، بنابراین می توانید اطلاعات حساس مانند شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات شخصی را بپذیرید. این مورد برای پذیرش پرداخت کارت اعتباری در وب سایت شما لازم است

راه اندازی HTTPS برای استفاده از SSL

فروشگاه اینترنتی شما باید پیکربندی شود ، بنابراین به صورت https یا http بارگذاری می شود. در صفحه تنظیمات عمومی ، باید آدرس سایت خود را تغییر دهید تا از https به جای http استفاده کنید.

برگه های اصلی فروشگاه اینترنتی لوازم باغبانی

برگه خانه، تماس با ما، درباره ما
برگه خدمات سایت
برگه حریم خصوصی ، شرایط و قوانین
برگه مقاله و مجله اینترنتی، گالری تصاویر و دسته‌ بندی تصاویر، صفحه اخبار و دسته‌ بندی اخبار، اخبار
امکان مدیریت منوها و زیر منوها، امکان مدیریت اسلاید ها ،
سؤالات متداول،
سیستم مدیریت خبرنامه
نمایش آمار بازدید سایت
درباره ما
راهنمای نحوه خرید
راهنمای پرداخت
دستورالعمل فروش اینترنتی

[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمیر اسپیکر موبایل

شنبه 9 اسفند 1399
19:13
منم من

در حالی که اسپیکر موبایل در جدیدترین تلفن های هوشمند به صورت قوی ساخته شده اند، اما ممکن است همیشه در برابر گرد و غبار و عواملی که در معرض آن قرار دارند مقاومت نکنند. علاوه بر این، یک اشکال نرم افزاری یا برنامه ای در دستگاه نیز ممکن است منجر به خرابی خروجی صدا، خش خش اسپیکر موبایل شود. حتی امکان دارد بلندگوی تلفن به طور کلی کار نمی کند. اگر بلندگوی موبایل شما دیگر کار نمی کند، نگران نباشید زیرا چند راه حل سریع برای تعمیر اسپیکر موبایل وجود دارد که احتمالاً بلندگوی شما دوباره کار می کند. اگر همه راهکارهایی که در این مقاله گفته شد را انجام دادید ولی به نتیجه نرسیدید، بهتر است این کار را به مراکز تعمیر موبایل بسپارید تا مشکل تان را رفع کنند.

سوالی که خیلی پرسیده می شود این است که هزینه تعمیر اسپیکر گوشی چقدر است؟ باید بدانید که این سوال بسیار کلی است و با توجه به مشکل موبایل و جایی که برای تعمیر موبایل مراجعه کرده اید متغیر است. در انتهای این مطلب به هزینه و تعمیر اسپیکر موبایل پرداختیم.

تعمیر اسپیکر موبایل

دلایل زیادی برای خرابی اسپیکر موبایل وجود دارد که ممکن است یکی از این موارد برای شما رخ دهد. در ادامه تعدادی از رایج ترین عوامل خرابی اسپیکر گوشی را می آوریم و راه حل آن را بررسی می کنیم.

ایراد جزئی خرابی اسپیکر گوشی

ممکن است ایراد جزئی وجود داشته باشد (معادل قطع شدن تلفن) و یک راه ساده برای رفع مشکل راه اندازی مجدد تلفن است. با راه اندازی مجدد دستگاه این احتمال وجود دارد که بلندگو دوباره به حالت عادی برگردد.

مشکلات خروجی اسپیکر موبایل

بعضی اوقات، حتی بعد از جدا کردن هدفون از جک صدا، تلفن شما هنوز در حالت هدفون است. این به این دلیل است که Android قادر به پردازش آن رویداد نیست و علی رغم بیرون آوردن هدفون، بلندگو شما غیرفعال می ماند. بیشتر اوقات، این مسئله فقط با یک راه اندازی مجدد ساده حل می شود. اما این کار جواب، برخی از برنامه ها مانند غیرفعال کردن اسپیکر موبایل وجود دارد که باعث می شوند بلندگو تلفن کار نکند. پس بهتر است برنامه های خود را نیز چک کنید.

قطع بودن صدای موبایل

در بعضی مواقع مشکلی وجود ندارد اما فکر می کنیم مشکلی وجود دارد. چند بار، بلندگو کار نمی کند زیرا میزان صدای بلندگو صفر است. یعنی بلندگو خوب کار می کند اما صدای موبایل بسیار کم است. فقط صدا را زیاد کنید و همه چیز باید خود به خود مرتب شود.

بهم خوردن تنظیمات بلندگو

به تنظیمات تلفن خود بروید و بررسی کنید که آیا شخصی تنظیمات بلندگو را دستکاری نکرده است(تنظیمات صدا). تنظیمات صوتی تلفن ممکن است روی پیش فرض باشد که در نتیجه آن حجم صدا بسیار کم است. در چنین شرایطی میزان صدا را روشن کنید و سپس امتحان کنید.

خیس شدن اسپیکر گوشی

خیس شدن اسپیکر گوشی از دیگر عوامل خراب شدن اسپیکر موبایل است. به احتمال زیاد، نفوذ آب دلیل کار نکردن بلندگوی تلفن است. بنابراین باید تلفن خود را به درستی خشک کنید. پس از تمیز کردن آن با پنبه یا پارچه نرم، آن را در یک کاسه برنج قرار دهید، یا با سشوآر آن را خشک کنید. اما یادتان باشد که اولین کاری که بلافاصله پس از خیس شدن اسپیکر موبایل انجام می دهید خاموش کردن تلفن است.

خاموش و روشن کردن دستگاه

گاهی اوقات، باید کل نرم افزار سیستم را به هم بزنید. به عبارت دیگر، شما فقط باید اوضاع را بهم بزنید. این کار را می توان با خاموش کردن ساده دستگاه ، انتظار چند ثانیه ای (مثلاً ده ثانیه) و سپس راه اندازی مجدد تلفن انجام داد. این کار مشکل بسیاری از افراد را حل می کند.

مسدود شدن اسپیکر موبایل با گرد و خاک

اگر گرد و غبار خارجی یا ذره ای از خاک وارد بلندگو شده و آن را مسدود می کند، باید آن را تمیز کنید. با این حال توصیه نمی شود که خود بلندگو را بدون هیچ گونه دانش قبلی تمیز کنید. قرار دادن یک پارچه مرطوب، ممکن است یک ایده خطرناک باشد. در این مورد بهتر است با مراجعه به مراکز تعمیر موبایل که به صورت انلاین نیز فعالیت می کنند، مشکل خود را حل کنید.

خرابی اسپیکر موبایل توسط یک برنامه

چندین بار، این مسئله پس از بارگیری یک برنامه نامناسب وارد می شود. اگر به همین مورد نیز توجه کردید، برنامه های تازه نصب شده را یکی یکی حذف کرده و بررسی کنید که آیا اسپیکر گوشی کار می کند یا خیر. در این حالت بهتر است گوشی را تنظیمات کارخانه ببرید. البته قبل آن حتما از برنامه های خود یک پشتیبانی تهیه کنید.

“تنظیم مزاحم نشوید” باعث قطع شدن صدای اسپیکر گوشی

بعضی اوقات، افراد فراموش می کنند که “حالت مزاحم نشو” را برای جلوگیری از تماس های ناخواسته فعال کرده اند. این کار بلندگو را غیرفعال می کند و دیگر نمی توانید صدای مخاطب را از پس گوشی بشنوید. بنابراین، روشن یا خاموش بودن حالت “مزاحم نشوید” را بررسی کنید. به تنظیمات بروید و روی «مزاحم نشوید» کلیک کنید. تنظیم را غیرفعال کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا خیر.

به مراکز تعمیر موبایل مراجعه کنید

اگر همه ترفندهای فوق را امتحان کردید ولی جواب نگرفتید و بلندگو هنوز هیچ نشانه ای از سالم بودن نداشت، ممکن است اشکال فنی یا نقصی وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر دارد. برای این منظور، باید به مرکز تعمیر موبایل مراجعه کنید.

دلیل خش خش اسپیکر موبایل

اسپیکرهای موبایل به دلایل متعددی دچار خش خش می شوند. از این دلایل می توان از وارد شدن ضربه، خیس شدن، وجود گرد و خاک، مشکلات نرم افزاری و فرسوده شدن اسپیکر نام برد.

با ضربه خوردن گوشی و ایجاد شدن خش و شکستگی در موبایل، ممکن است به قطعات اسپیکر آسیب وارد شده باشد. البته ممکن است پس از یک ضربه شدید، تنها شاهد کاهش صدا باشید اما در دراز مدت ممکن است مشکلات بزرگتری ایجاد شود. برای پیشگری از این مشکل می توانید از گارد گوشی استفاده کنید. اما اگر این مشکل برای تان رخ داده است، با فروشگاه های معتبر تعمیر موبایل ارتباط بگیرید.

خیس شدن موبایل نیز از دلایل خش خش اسپیکر موبایل است. حتی یک قطره آب و یا نمناک شدن موبایل زیر باران نیز، می تواند باعث آسیب به اسپیکر شود. در اکثر مواقع با خشک کردن موبایل مشکل حل می شود.

در صورتی که موبایل تان خیس شد، گوشی را خاموش کنید و تا یک ساعت هیچ صدایی از آن پخش نکنید. سپس همه قطعات گوشی را کاملا خشک کنید و با پیچاندن موبایل درون یک پارچه پنبه ای و بدون پرز، آن را درون کیسه برنج قرار دهید. اگر پس از خشک شدن کامل موبایل اسپیکر گوشی کار نکرد، با فروشگاه های تعمیر گوشی موبایل ارتباط بگیرید.

گرد و غبار نیز از علت های شایع خش خش صای اسپیکر است. گرد و خاک به مروز زمان باعث مسدود شدن ناحیه خروج صدا می شوند. برای تمیز کردن موبایل می توانید از مسواک کمک بگیرید. اما توجه داشته باشید که به آرامی این کار را انجام دهید تا آسیبی به توری صدا اسپیکر وارد نشود. توجه داشته باشید که استفاده از سشوآر برای رفع گرد و خاک ایده خوبی نیست.

مشکلات نرم افزاری از دیگر عوامل ایجاد صدای خش خش در موبایل است. برای رفع این مشکل از ریستارت کردن گوشی یا استفاده از نرم افزاهای پخش کمک بگیرید.

قطع شدن صدای اسپیکر گوشی سامسونگ

زمانی که صدای اسپیکر گوشی سامسونگ قطع شد یا صدا همراه با خش خش بود، ابتدا گوشی موبایل را خاموش کنید. پس از روشن شدن گوشی و با ظاهر شدن لوگو روی صفحه، کلید پاور و ولوم پایین را با هم بفشارید تا دستگاه وارد حالت Safe Mode شود. دقت داشته باشید که اگر در این حالت مشکل صدا حل شد، باید گوشی خود را ریست فکتوری کنید. اما اگر همچنان صدا قطع بود، مشکل از سخت افزار موبایل تان است.

فرسوده شدن اسپیکر یا خراب شدن خروجی صدای بلندگو از مشکلات سخت افزاری به شمار می رود که برای رفع آن باید با تعمیرکاران حرفه ای تعمیر موبایل مشورت کنید.

هزینه تعمیر اسپیکر گوشی

هزینه تعمیر اسپیکر گوشی مقدار مشخصی ندارد. این هزینه به عواملی وابسته است. برند گوشی، نیاز به تعویض قطعه، میزان خرابی و مهارت تعمیرکار از عواملی است که در هزینه تعمیر گوشی اثرگذار هستند. برای تعمیر موبایل بهتر است گوشی خود را به مراکزی که متخصص هستند و مهارت کافی را دارند بسپارید. وب سایت تکنو تعمیر با تجربه تعمیر انواع موبایل و در نظر گرفتن شرایط شما، بهترین خدمات را ارائه می دهند.

تعمیر موبایل در تکنو تعمیر

همه خدمات مربوط به تعمیر موبایل، در واحد تعمیر گوشی سایت ایکس انجام می شود. با توجه به لزوم تعمیرات تخصصی، متخصصان ما در این واحد وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند. هم چنین تعهد به استفاده از قطعات سالم و امکانات پیشرفته باعث بالا رفتن سطح کیفیت کار مجموعه تکنو تعمیر شده است. در نهایت اگر در تعمیر اسپیکر موبایل راهکارهای بالا را انجام دادید اما به نتیجه نرسیدید، با ما ارتباط بگیرید.


[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا فنگ شویی برای لاغری و چاقی کاربرد دارد؟

شنبه 9 اسفند 1399
19:12
منم من

آیا فنگ شویی برای لاغری یا چاقی و یا کلاً برای فیزیولوژی بدن نیز کاربرد دارد ؟! بسیاری از دوستان در شبکه‌های مجازی این سؤال را مطرح کرده‌اند که علاوه بر این‌که چیدمان رو تغییر میدیم و حس خوبی را پیدا می‌کنیم و انرژی‌ها را برای خود فعال کرده‌ایم برای اینکه بتوانیم لاغر شویم راهکاری وجود دارد؟ باید بگیم بله فنگ شویی برای لاغری و چاقی بر اساس فیزیولوژی بدن حرف‌هایی برای گفتن دارد. در این مقاله مطالبی را بیشتر برای لاغری با توجه به فنگ شویی به شما آموزش خواهیم داد پس خوتندن این مقاله به افرادی که دچار اضافه وزن می باشند و دائم در حال رژیم غذایی های سخت هستند بسیار توصیه می شود. شما می توانید با رعایت قوانین و اصول فنگ شویی در کنار فعالیت های بدنی و کم خوری خود بع تناسب وزن ایده آل خود برسنید. پس تا انتهای این مقاله شگفت انگیز همراه ما باشید:

فنگ شویی برای لاغری با تنظیم چاکراها

باید تمام چاکراها متعادل باشد و سعی کنید چاکراهای خود را با هر تکنیک که بلد هستید متعادل کنید! زمانی که چاکرایی از بدن خوب کار نکند در حقیقت گیرافتادن انرژی در نقطه‌ای از بدن اتفاق افتاده تا زمانی که انرژی به‌راحتی مانند یک رود در بدن جاری نشود باعث بروز مشکلات در بدن خواهد شد مانند گرفتگی عروق زمانی که دچار فشارخون می‌شوید و رگ‌ها براثر رسوبات دچار گرفتگی می‌شوند شما باید سریع‌تر به پزشک مراجعه کنید و از آنژیو برای برطرف کردن این مشکل کمک بگیرید.

فنگ شویی برای لاغری بر اساس چاکراها و چرخش انرژی در بدن نیز تأثیرگذار خواهد بود ! زمانی که انرژی به‌صورت راحت درحرکت نباشد و مانع داشته باشد باعث بیماری و چاقی و یا حتی لاغری بیش‌ازحد می‌شود زمانی که شما این اصول را رعایت کنید سیستم بدن شما به‌صورت اتوماتیک نسبت به قد و وزن و جذب خوراکی‌های که می‌خورید با شما هماهنگ شده و اجازه نمی‌دهد پرخوری کنید و مواد غذایی بیش‌ازحدی را وارد بدن‌نمایید که باعث چاقی بیش‌ازحد برای نوبت. زمانی که تمام چاکراها متعادل باشد شما به میزان نیاز غذا می‌خورید و سریع سیر می‌شوید و دیگر پرخوری نخواهید کرد.

فنگ شویی برای لاغری با خوردن خوراکی‌ها

خوراکی‌های هر فصل را مخصوص همان فصل استفاده کنید ! این نکته را در بیشتر مقالات به تکرار بیان کرده‌ام خود را هماهنگ با طبیعت نمایید تا چاق نشوید . ما هم در طب سنتی اسلامی و هم در فنگ شویی داریم زمانی که خوراکی در فصل خود استفاده نشود و زمانی که بدن نیاز به آن مواد خوراکی ندارد و شما آن را به بدن وارد کرده‌اید چاکراها دچار اختلال شده و باعث چاقی در بدن می‌شود.

برای لاغر شدن می‌توانید به فصل و خوراکی‌های فصل‌ها توجه کنید! به‌عنوان‌مثال خیار و کاهو مربوط به فصل تابستان و زمان گرما هست که بدن نیازمند آب بیشتر می‌باشد و شما این خوراکی را در چهارفصل استفاده می‌کنید که باعث بروز مشکلات سیستم بدن،به‌هم‌ریختگی چاکراها،چاقی در بدن می‌شود.خرمالو نارنجی و پرتغال نارنجی برای فصل پاییز است و فصل پاییز فصل درون‌گرایی است که خوراکی‌ها و رنگ خوراکی‌ها نیز برای ما حرف‌هایی برای گفتن دارد و خلقت خداوندی در مورد همه‌چیز با حساب‌وکتاب است. از نوبرانه های فصل استفاده کنید حتی شده به مقدار یک عدد (زمان نوبرانه متأسفانه قیمت‌ها بسیار بالا هست و افراد نمی‌توانند آن را تهیه کند. بنابراین شما به تعداد کم و چند عدد تهیه کنید تا سیستم بدن خود را با فصل هماهنگ سازید! نیاز به یک کیلو و یا چند کیلو خرید نیست تا زمان مناسب و قیمت‌ها مناسب شود)

فنگ شویی برای لاغری با شناخت طبایع بدن

زمانی که از خوراکی‌ها استفاده می‌کنید سعی کنید مانند طب سنتی اسلامی از طبایع و انرژی خوراکی‌ها استفاده کنید.
به‌عنوان‌مثال ماست را تنها میل نکنید حتماً از مکمل و یا به بیان عامیانه از سردی و گرمی که ما در فنگ شویی (یین و یانگ بیان می کنیم ) آن استفاده کنید حتماً داخل آن از نعنا ، کشمش یا گردو استفاده کنید ! برنج را با مقداری زعفران استفاده کنید . هر خوراکی به نسبت طبع گرم،طبع سرد،طبع تر،طبع خشک یا طبایع ترکیبی مانند گرم و تر یا سرد و خشک و….. آن را متعادل سازید و بعد مصرف کنید. و… هر موارد خوراکی را با خنثی کنند آن میل نمایید. زمانی که سردی بیش‌ازحد وارد بدن شود افراد دچار چاقی می‌شوند و یا زمانی که بدن گرمی بیش‌ازحد داشته باشد باز نیز برای بعضی از افراد ایجاد چاقی می‌نماید. یعنی یین و یانگ و متعادل ساز نیز باید در سیستم بدن رعایت شود.

فنگ شویی برای لاغری با برطرف کردن انباشتگی

انباشتگی‌ها و انرژی محیط نیز می‌تواند بر روی خوراک ما تأثیرگذار باشد داشتن یک‌خانه‌ی تمیز کمک می‌کند غذاهای سالم‌تری بخورید ! محققان می‌گویند احتمال انتخاب‌های غذایی سالم‌تر در افرادی که در خانه‌های تمیز و مرتب زندگی می‌کنند بیشتر از کسانی است که در خانه‌های آشفته زندگی می‌کنند. در مقاله خانه‌تکانی می‌توانید اثرات مخرب و اینکه چطور می‌تواند بر روی وزن ما تأثیر گذاشته باشد مطالعه نمایید. انباشتگی در هر قسمتی از محیط ما یک بخش از فیزلوژیی بدن را تحت پوشش قرار می دهد و بر اساس عدد کوا باید به بخش های محیطی خاص خود توجه بیشتری داشته باشیم.

فنگ شویی برای لاغری با پاکسازی بدن

هر سه ماه یکبار سعی کنید سیستم بدن خود را پاک‌سازی کنید به این شکل یک یا سه روز بسته به توانایی خود از صبح تا غروب آفتاب فقط از مایعات استفاده کنید . هنگام غذا خوردن از غذاهای سبک مانند سوپ و آش و یا سبزیجات استفاده نمایید و از خوردن گوشت پرهیز نمایید این کار باعث می‌شود هم به بدن خود شک وارد کرده و هم سیستم بدن و چاکراها را پاک‌سازی نمایید.

فنگ شویی برای لاغری با استفاده از گل‌ها در محیط خانه

با این گل‌ها و گیاهان ، چاقی به سراغتان نمی‌آید.مردم چین و برخی از کشورهای آسیایی بر این باورند که تماشای گل‌های آپارتمانی بارنگ‌های گرم مانند :

  • قرمز
  • نارنجی
  • صورتی
  • بنفش

تأثیر بسیار زیادی برافزایش تحرک اعضای خانواده و سرعت سوخت‌وساز دستگاه گوارش دارد ! (جایگاه استفاده از رنگ گیاهان بر اساس نقشه باگوا و یا مربع لوشو می‌باشد) به این معنی که تماشای این گیاهان می‌تواند به‌طور ناخودآگاه به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن کمک کند و احتمال افزایش وزن و چاقی را کاهش دهد.

این گیاهان آرامتان می‌کند استفاده از گل‌ها و گیاهان آپارتمانی علاوه بر آنکه زیبایی و طراوت خانه را چند برابر می‌کند بلکه می‌تواند در پاکسازی محیط زندگی متعادل‌سازی انرژی‌ها افزایش اعضای خانواده کمک کند. به شرط آنکه هنگام انتخاب گل و گیاه آپارتمانی سراغ آنهایی بروید که برگ‌های گرد دارند و زاویه در گلبرگ‌ها و برگ‌های آنها کمتر دیده می‌شود. این گیاهان هم زیباتر هستند و هم در مقایسه با برگ‌های نوک تیز و پرزاویه اثرگذاری بیشتری بر محیط و متعادل سازی انرژی‌ها دارند. بنابر این بر روی حالات روحی و روانی و لاغری شما تاثیر خواهد داشت.

از نگه‌داری گل‌های خشک در خانه خودداری کنید

بر اساس اصول فنگ شویی نگهداری گل خشک در خانه باعث مردن انرژی به نام “Chi” می‌شود. “Chi یکی از انرژی‌های فنگ شویی است که در وجود زمینی ما و تمام اشیاء و موجودات به‌خصوص در ساختار و طراحی خانه‌ها وجود دارد. انرژی چی باید زنده و پر جنب‌وجوش باشد. کمبود انرژی مثبت چی روی سلامت و سازندگی ما تأثیر منفی می‌گذارد. گل‌ها زمانی که خشک می‌شوند انرژی چی خود را از دست می‌دهند و سرزندگی خانه را با زوال و مرگ نمایان خود از بین می‌برد.البته این تأثیرات منفی در موارد زیر نیز وجود دارد.

  • گل‌های تزئینی
  • پلاستیکی
  • گل خشک
  • گل چینی

زیرا پلاستیک در تمرین‌های فنگ شویی مرده در نظر گرفته می‌شود و باعث ایجاد احساسات منفی می‌شود.میز اتاق شما دشمنتان نیست که باانرژی منفی آن را تزئین کنید. به‌علاوه می‌توانید انرژی مثبت “چی” میز را با تمیز کردن و زدودن گردوخاک آن شارژ کنید.صرف‌نظر از اصول فنگ شویی اگر بخواهیم ازنظر علمی هم به موضوع نگاه کنیم گل خشک کپک می‌زند و آب مانده در گلدان باکتری جذب می‌کند. پس نتیجه می‌گیریم که بهتر است هرروز با عطر و بوی گل‌های تازه و زنده روزی پر از انرژی مثبت را آغاز کنیم.

نکته مهم درباره فنگ شویی

در این مقاله نکاتی برای بهبود وضعیت جسمی و تناسب اندام صحبت شد. فنگ شویی در این مورد توصیه های دارد که به صورت کامل در این مقاله اشاره شد. اما باید بدانید که همه این موارد بدون تغذیه مناسب غیر ممکن است. شما باید از فنگ شویی به عنوان بازویی برای کاهش وزن و تناسب اندام استفاده کنید. اما باید بدانید که لاغری بدون توجه به نکات تغذیه ای غیر ممکن است.برای راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناس ما سرکار خانم دکتر ژاله معروف در ارتباط باشید.


[ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چاپ افست کتاب تبلیغاتی

شنبه 9 اسفند 1399
19:10
منم من

چاپ افست کتاب تبلیغاتی یکی از خدمات چاپ کتاب است. برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی باید با نحوه چاپ کتاب آشنا باشید. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ فرصت ها و امکانات برای نوشتن و چاپ افست کتاب تبلیغاتی و به اشتراک گذاری آن دارید. چاپ کتاب به منزله ارتباط و تعامل با مخاطبان است. چه به صورت چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی باشد و چه چاپ افست کتاب تبلیغاتی. در این مطلب می خواهیم مراحل چاپ کتاب افست کتاب تبلیغاتی و هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی و نکات دیگر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

روش های چاپ کتاب تبلیغاتی

برای چاپ کتاب در کل دو نوع روش داریم. چاپ افست کتاب تبلیغاتی و چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی. معیاری هایی که تعیین کننده نوع چاپ کتاب هستند را می توان اندازه کتاب، تعداد نسخه چاپ کتاب تبلیغاتی، جوهرهای لازم برای چاپ کتاب، هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی، نظر نویسنده و ناشر کتاب معرفی کرد. انواع چاپ کتاب تبلیغاتی به تفسیر زیر است:

  • چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی
  • چاپ افست کتاب تبلیغاتی

چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی

چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی با تکیه بر فناوری روز، امکان چاپ کتاب تبلیغاتی را در هر اندازه ای به ما می دهد. اگر نویسنده تازه کار هستید و یا می خواهید کتاب عکس، کتاب شعر یا کتاب داستان خود را چاپ کنید، چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی گزینه خوبی برای شماست.

می توانید با چاپ دیجیتال کتاب تبلیغاتی چند نسخه از کتاب را چاپ کنید و بازار خود را بسنجید. اگر مخاطبان شما زیاد هستند و به خواندن کتاب تبلیغاتی شما علاقه دارند. حال زمان مناسب برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی شماست.

چاپ افست کتاب تبلیغاتی

برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی باید بدانید که چاپ افست خدمات ارزشمندی را به صنعت چاپ هدیه داده است. با چاپ افست کتاب تبلیغاتی می توانید انواع کتاب ها را در اندازه های مختلف و با کیفیت چاپ بالا، چاپ کنید. هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی در تیراژ بالا کم است و قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی برای هر عدد کتاب کمتر محاسبه می شود.

هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی

هزینه چاپ افست کتاب تبلیغاتی با توجه به عواملی نظیر تیراژ چاپ کتاب تبلیغاتی، سایز کتاب تبلیغاتی و تعداد صفحات آن بستگی دارد. در کل هزینه های چاپ کتاب را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

حروف چینی، صفحه آرایی، طراحی جلد کتاب تبلیغاتی، انجام مراحل اداری چاپ کتاب تبلیغاتی شامل اخذ فیپا ، اخذ شابک و مجوز های مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی .

هزنیه های کاغذ کتاب تبلیغاتی، هزینه جلد کتاب تبلیغاتی، هزینه صحافی کتاب تبلیغاتی، تعداد صفحات کتاب تبلیغاتی و سایز کتاب تبلیغاتی.

در کل هزینه چاپ کتاب تبلیغاتی با توجه به اینکه در تیراژ بالا ممکن است، کاملا مقرون به صرفه است و اگر قصد چاپ کتاب تبلیغاتی دارید، چاپ افست کتاب تبلیغاتی بهترین گزینه برای کاهش هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی است.

مراحل چاپ افست کتاب تبلیغاتی

  1. تصمیم بگیرید که چرا می خواهید برای چاپ کتاب تبلیغاتی اقدام کنید

  2. کتاب تبلیغاتی خود را بنویسید

  3. عنوان کتاب تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

  4. با ناشر مذاکره کنید و قرارداد چاپ کتاب تبلیغاتی را ببندید

  5. جلد کتاب تبلیغاتی را طراحی کنید

  6. مراحل اداری مانند دریافت شماره فیپا، شماره شابک و مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را طی کنید

  7. مجوز چاپ را از وزارت ارشاد دریافت کنید

  8. کتاب تبلیغاتی خود را برای ناشر ارسال کنید

  9. مجوز پخش را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کنید

در نهایت قابل ذکر است که برخی مراحل از موارد بالا معمولا برعهده ناشر می باشد از جمله دریافت فیپا، شابک و مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. اگر انتشارات کتاب با طراح جلد و ویراستار همکاری داشته باشد، این مراحل هم با انتشارات کتاب است.

انتشارات چاپ کتاب

انتشارات کتاب در سراسر ایران مشغول به فعالیت هستند. هر انتشارات کتاب در زمینه خاصی فعالیت می کند و در صورت داشتن کادر کامل در زمینه چاپ انواع کتاب اقدام می کنند. برای انتخاب انتشارات کتاب باید مطمئن شوید که این ناشر سابقه چاپ کتاب با موضوع و نوع چاپ شما را دارد یا خیر.

در کل انتشارات کتاب خوب، انتشاراتی است که تمام مراحل چاپ کتاب تبلیغاتی شما را در سر موعد و زمان خود انجام دهد. از این رو زمان چاپ کتاب شما کاهش خواهد یافت. انتشارات چاپ کتاب ایکس با داشتن خدمات چاپ دیجیتال و افست کتاب، همراه شما در پروژه های چاپ کتاب شماست.

قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی

قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی بسته به طول آن، هزینه های تولید و قیمت تمام شده تعیین می شود. تعدادی از فاکتورها وجود دارد که در قیمت چاپ افست کتاب تبلیغاتی تأثیر دارد:

طول کتاب شما (این هزینه چاپ را تحت تأثیر قرار می دهد)

ویرایش کتاب

طرح جلد کتاب

تبلیغات کتاب

انواع قرارداد برای چاپ افست کتاب تبلیغاتی

هزینه مولف : این روش به این صورت است که مولف تمام هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی هود را می پردازید و خود صاحب اثر است و از تمامی مزایا و حقوق پخش و فروش کتاب برخوردار است.

فروش اثر به ناشر : این نوع قرارداد به این صورت است که نویسنده یک کتاب را به سفارش انتشارات چاپ کتاب می نویسد. در ادامه حقوق مادی و معنوی اثر به ناشر یا سرمایه گذار تعلق می گیرد. درآمد نویسنده همان هزینه ای است که بابت نوشتن کتاب دریافت می کند.

حق تالیف : به طور معمول این نوع قرارداد با نویسندگانی بسته می شود که ناشران از فروش کتاب وی مطمئن هستند. در این نوع قرارداد ناشر با مولف قراردادی را امصا می کند که بر طبق آن درصدی از درآمد فروش کتاب را تحت عنوان حق تالیف دریافت کند.

مشارکت و همکاری در چاپ کتاب تبلیغاتی :ب ر اساس این نوع قرار داد تمام هزینه های چاپ کتاب تبلیغاتی و پخش کتاب بین مولف و انتشارات کتاب تقسیم می شود.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صفر تا صد نوشتن مقاله isi

شنبه 9 اسفند 1399
19:07
منم من

هنگامی که تصمیم می گیرید برای مجلاتisi مقاله بنویسید کارتان کمی سخت است. زیرا باید تمام قوانین و اصول مقاله نویسی isi را یاد بگیرید و در انتها مقاله خود را برای چاپ در ژورنال های isi ترجمه کنید. ترجمه مقاله isi برای ارسال به مجلات قدم مهمی در چاپ مقاله isi است. باید مقاله را طوری ترجمه کنید که از لحاظ نگارشی مشکلی نداشته باشد و از این جهت مقاله تان رد نشود.تمام مقالات علمی و تحقیقاتی روشی را برای ارتباط دانشمندان با سایر دانشمندان در مورد نتایج تحقیقات خود ارائه می دهند. مقالات isi قالب کلی یکسانی دارند اما در بخش های مختلف علم، قسمت های متمایزی دارند که نوع خاصی از اطلاعات را نشان می دهد. تعداد و عناوین بخش ها ممکن است در مجلات مختلف، متفاوت باشد اما در بیشتر موارد شما باید یک ساختار اساسی را حفظ کنید. که در این مقاله به مراحل #نوشتن_مقالهisi خواهیم پرداخت.

مقاله isi چیست؟

در ابتدا باید بدانیم که ISI مخفف Institute of Scientific Information مالک پایگاه داده Web of Science بود، سپس به تامسون رویترز فروخته شد و پس از چندین سال Clarivate Analytics مالک این پایگاه داده شد که به توسعه و رشد و ارائه شاخص های جدیدی که گسترش می یابد، ادامه می دهد.

این پایگاه همچنین دارای زیر پایگاه های داده ای مانند Journal Citation Report است که رتبه بندی مجلات را انجام می دهد و شاخص های علمی ضروری است که کشورها و رشته ها را با استناد و نشریات اندازه گیری می کند.

مقاله ای که برای چاپ در ژورنال های isi نوشته می شوند و در این مجلات به چاپ می رسند را مقاله isi می گویند. برای #نوشتن_مقاله_isi باید صفر تا صد نوشتن مقاله isi را بدانید تا شانس بیشتری برای چاپ مقاله در ژورنال هایisi را داشته باشید.

مراحل نوشتن مقاله isi

چگونه مقاله بنویسم؟ برای نوشتن مقاله isi باید با صفر تا صد مراحل نوشتن مقاله isi آشنایی داشته باشید. در ادامه مراحل نوشتن مقاله isi را بررسی می کنیم.

یک مقاله علمی شامل بخشهای زیر است:

  • عنوان
  • خلاصه
  • کلید واژه ها
  • مقدمه
  • مواد و روش ها
  • نتایج
  • بحث
  • نتیجه
  • تقدیر و تشکر
  • منابع

عنوان مقاله isi

عنوان اولین چیزی است که دیگران را به خواندن مقاله شما جذب می کند. عنوان باید از نظر علمی صحیح باشد و آنچه در تحقیق انجام شده است به درستی ارائه شود. زیرا اولین عنصری است که یک ویراستار مجله یا یک خواننده می بیند. عنوان باید موضوع اصلی مقاله را خلاصه کرده و جذاب باشد. یک محقق باید از نوشتن عناوین طولانی و استفاده از کلمات اختصاری ناشناخته در عنوان مقاله خودداری کند.

خلاصه مقاله isi

یک چکیده خلاصه ای کامل اما بسیار مختصر از مقاله در اختیار خواننده قرار می دهد. در این بخش، محقق باید تحقیقات خود را خلاصه کند در حالیکه اهمیت موضوع و نتایج بدست آمده را به طور واضح و روشن در تعداد محدودی از کلمات برجسته کرده است (بسته به نوع مجله ، مثلاً تا ۲۰۰ کلمه باید چکیده نوشت).

چکیده مقاله باید به گونه ای باشد که دیگران را به خواندن مقاله شما ترغیب کند. هیچ اطلاعاتی فراتر از اطلاعات استفاده شده در مقاله خود وارد نکنید. یک چکیده معمولاً به گزارش یافته ها می پردازد تا اینکه روی افراد متمرکز شود. به طور کلی چکیده هیچ مرجعی را شامل نمی شود.

اگر از کلمات اختصاری به صورت چکیده استفاده می کنید، باید عبارت کامل را در پرانتز بعد از مخفف یا اختصار داخل پرانتز را بعد از عبارت کامل وارد کنید.

کلید واژه های مقاله isi

کلمات کلیدی ترجیحاً باید عباراتی از ۲-۴ کلمه باشند که نشان دهند اینکه موضوع چیست و ارتباط نزدیک با موضوع شما دارند. کلمات کلیدی نوشته شده در یک کلمه قابل قبول هستند اما ممکن است باعث بسیاری از موارد منطبق نادرست شوند. با کمک کلمه کلیدی شما، سایر نویسندگان و محققان می توانند مقاله شما را پیدا کنند.

مقدمه مقاله isi

به طور خلاصه در بخش مقدمه، شما باید به سوال “چرا” پاسخ دهید و دلایل خود را در مورد انتخاب آن موضوع برای تحقیق، اهمیت آن، روش ها یا رویکردهای تحقیق خود و غیره روشن کنید. در این بخش، شما همچنین مقداری اطلاعات پیش زمینه را ارائه می دهید و زمینه توصیف مسئله یا سوال تحقیق را تعیین می کنید. در اینجا می توانید به خلا دانش برای پر کردن بقیه مقاله خود اشاره کنید.

در آغاز مقدمه بهتر است به صورت کلی صحبت شود و جزئیات و موضوع اصلی تحقیق به تدریج توضیح داده شود. در این بخش، شما باید تحقیق و نتایج بدست آمده در گذشته، کمبودها و سپس روش مورد استفاده برای نوشتن مقاله را شرح دهید.

پاراگراف آخر بخش مقدمه، ساختار کلی مقاله و موضوعاتی را که باید در بخش های بعدی بحث شود، بیان می کند. زمان های فعل استفاده شده در این بخش ترکیبی از حال و گذشته است.

مواد و روش ها مقاله isi

نوشتن بخش مواد و روش ها می تواند خسته کننده باشد، اما اگر به خوبی توصیف و نوشته شود ، نتیجه گیری شما را تقویت می کند و می تواند احتمال چاپ مقاله شما در یک ژورنال isi خوب را افزایش دهد.

در بخش روش ها شركت كنندگان، نتایج، مداخلات، تصادفی سازی، آزمایشات عینی و غیره توضیح داده می شود. با نوشتن این بخش شما باید با اطلاعات کلی که مربوط به کل متن است و با جزئیات تجربی خاص خاتمه می یابد، شروع کنید. شما می توانید آزمایشات آماری را تا حد ممکن کامل انجام دهید و از مراجعه به مزایا و معایب روشها یا نتایج خاص از هر نوع خودداری کنید.

نتایج مقاله isi

در این بخش دستاوردها، یافته ها و مقادیر عددی نتایج آزمون، اهمیت و اعتبار آن ها و همچنین مشخصات آماری باید به طور واضح و دقیق توضیح داده شود. زمان فعل مورد استفاده در این بخش در گذشته است. هدف اصلی این بخش ارائه نتایج شماست. این بخش را یک گزارش عینی از نتایج قرار دهید و تمام تفسیرهای این بخش را حفظ کنید.

یافته های خود را در این بخش خلاصه کرده و در صورت امکان آنها را در جداول یا شکل ارائه دهید. تمام نتایج موجود در متن را توصیف کنید و خواننده را به مشاهدات مربوطه هدایت کنید. نتایج آزمایشات را توصیف کنید و مشاهداتی را که در جدول یا شکل ارائه نشده اند، توضیح دهید. داده ها را تجزیه و تحلیل کنید. سپس آنها را به صورت نمودار، جدول یا شکل ارائه دهید.

بحث مقاله isi

این بخش نتایج و دستاوردهای تحقیق را تفسیر و تحلیل می کند. بنابراین به دانش گسترده ای نیاز دارد. در این بخش باید تحقیقات قبلی مرتبط با موضوع مقاله ذکر شده در مقدمه و مقایسه روش ها یا نتایج این مقالات با مواردی که در مطالعه شماست مقایسه شود. همچنین لازم است مزایا و معایب تحقیقات فعلی و همچنین سازگاری یا ناسازگاری یافته های خود را با یافته های قبلی به دقت توضیح دهید. زمان فعل مورد استفاده در این بخش در گذشته است.

نتیجه گیری مقاله isi

این بخش یک نمای کلی بسیار مختصر از کل مقاله است. در واقع، این بخش مشابه چکیده است. اما به طور کلی، هیچ محدودیتی در تعداد کلمات ایجاد نمی کند. این بخش اهمیت موضوع، نتایج کلی تحقیق و تحقیقات انجام شده و همچنین تحقیقات آینده در مورد این موضوع را توضیح و تشریح می کند. زمان های فعل استفاده شده در این بخش ترکیبی از گذشته و آینده است.

تقدیر و تشکر

این بخش لزوماً در کلیه مقالات یافت نمی شود. در این بخش، از همه کسانی که در انجام تحقیق کمک کرده اند، تشکر می کنید. شما همچنین می توانید از موسساتی که برای مطالعه تحقیقاتی شما را حمایت مالی کرده اند و یا تجهیزات لازم را در اختیار شما قرار داده اند، تشکر کنید و از بازرسان که در ارائه بینش ارزشمند درباره چگونگی بهبود مقاله شما کمک کرده اند، سپاسگزار باشید.

منابع مقاله isi

این بخش، منابع ذکر شده در کل مقاله را ارائه می دهد و در انتهای مقاله شما قرار می گیرد. منابع باید به ترتیب حروف الفبا مطابق با نام نویسنده اول ذکر شده و شماره گذاری نشوند.

نحوه نوشتن مقاله isi به انگلیسی

پس از نوشتن مقاله isi طبق مواردی که در بالا گفته شد، باید مقاله را برای ارسال به ژورنال هایisi آماده کرد که مهم ترین قدم، ترجمه مقاله به زبان انگلیسی است. نحوه نوشتن مقاله isi به انگلیسی فقط نگارش انگلیسی مقاله نیست و باید مقاله را در قالب ساختارهای صحیح و استاندارد و مرسوم انگلیسی بیان کنید. برای ترجمه مقاله isi به انگلیسی می توانید از مترجم های نیتیو که مقالهisi را با رعایت نکات دستوری و فنی به انگلیسی ترجمه می کنند کمک بگیرید.

هزینه نوشتن مقاله isi

شما برای نوشتن مقاله isi هزینه ای نمی پردازید اما برای چاپ مقاله isi هزینه هایی را باید بپردازید. این هزینه ها را می توان در هزینه رسیدگی به مقالات، هزینه داوری، هزینه انتشار مقاله، هزینه دسترسی رایگان به مقاله و سایر هزینه های جانبی خلاصه کرد.

  • هزینه رسیدگی به مقالات یا Submission Fee

هزینه رسیدگی به مقالات به داوران برای زمانی که صرف می کنند پرداخت می شود. این هزینه از سوی ژورنال از نویسنده دریافت می شود.

  • هزینه داوری مقاله

زمانی که زمان زیادی ندارید و نمی توانید برای داوری مقاله خود صبر کنید، با پرداخت هزینه ای زمان داوری مقاله خود را جلو می برید. اما این به معنای پذیرش مقاله شما نیست.

  • هزینه انتشار مقاله

بعد از نوشتن مقاله و اخذ اکسپت از مجلات isi، باید هزینه انتشار مقاله را بپردازید. پرداخت این هزینه بر عهده خود نویسنده می باشد.

  • هزینه دسترسی رایگان یا Open Access

دسترسی آزاد (OA) به معنای دسترسی آزاد به اطلاعات و استفاده محدود از منابع الکترونیکی برای همه است. درواقع نویسنده با پرداخت هزینه دسترسی رایگان، این امکان را می دهد تا مقاله اش در دسترس همه خوانندگان بدون پرداخت هزینه قرار گیرد. با پرداخت هزینه دسترسی رایگان یا Open Access مقاله شما به صورت رایگان در دسترس همه محققان قرار می گیرد و تعداد مراجعه به مقاله شما بالا می رود.

سفارش نوشتن مقاله isi

سفارش نوشتن مقاله isi به نوعی یکی از خدمات موسسه هایی است که با پذیرفتن سفارش نوشتن مقالهisi، از فرد هزینه ای را دریافت می کنند و مقاله ای را با نام وی نگارش می کنند. این کار با اصل مقاله نویسی که کمک به نشر دانش و سطح سواد نویسنده است در تقابل است.

نویسنده مقالات با نوشتن مقاله به عنوان شخص معتبر علمی شناخته می شوند. اما وقتی سفارش نوشتن مقاله isi می دهید، هیچ اعتبار و دانشی به شما افزوده نخواهد شد.به جای کمک گرفتن از این نوع خدمات، با موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی و مقاله isi ارتباط بگیرید و از راهنمایی های آن ها برای نوشتن مقاله isi بهره مند شوید.

مزایای نوشتن مقاله isi

  • پذیرش راحت تر در مقطع دکترا
  • گرفتن بورسیه از دانشگاه های معتبر بین المللی در سراسر جهان
  • جذب در تمام بخش ها و سایر مراکز دولتی و خصوصی
  • گرفتن پذیرش به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی
  • افزایش امکان ادامه تحصیل در دپارتمان، رشته و دانشگاه مورد علاقه در کلیه شاخه های دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور
  • اخذ عضویت در بنیاد ملی نخبگان
  • شناخته شدن به عنوان متخصص در این موضوع
  • دریافت پروژه های تحقیقاتی با درآمد بسیار بالا
  • ایجاد احساس افتخار و اطمینان در نویسندگان مقالات
  • نظریه پردازی و بیان دیدگاه نویسندگان در زمینه های تخصصی
  • ارسال تحقیقات و مطالعات انجام شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آنها
  • ارائه تحقیقات و دستاوردهای علمی به بسیاری از مردم در سراسر جهان

نوشتن مقاله isi هم برای دانشجویان و هم برای اساتید مزایای زیادی دارد. اما نمی توان از ارزش نگارش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات داخلی چشم پوشی کنیم.

چاپ مقاله علمی پژوهشی

مقاله علمی پژوهشی حاصل تحقیقات نویسنده یا محثث است که با پرسیدن یک سوال که تا به حال به آن پرداخته نشده است و خلا حس می شود، تحقیقات خود را آغاز می کند. هدف نویسندگان مقاله علمی پژوهشی انتشار و اشتراک دستاوردهای علمی پژوهشی با سایر محققان در سراسر جهان است. برای نوشتن مقاله علمی پژوهشی باید با مراحل نوشتن مقاله علمی پژوهشی آشنا باشید. بدین منظور می توانید از اطلاعات ما در موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ راهنمایی بگیرید.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تولید زغال بامبو

شنبه 9 اسفند 1399
19:04
منم من

#تولید_زغال_بامبو از درخت بامبو انجام می شود. درواقع بامبو به گروه علف ها متعلق است و تحت عنوان قد بلند ترین علف دنیا مشهور است. چوب بامبو از گذشته های دور برای درمان بیماری ها نیز مورد استفاده قرار می گرفته است. هم چنین از چوب بامبو برای تولید زغال هم می توان استفاده کرد. زیرا چوب بامبو، چوب محکمی است و برای تولید زغال قلیان گزینه خوبی است. هم چنین از چوب بامبو برای کارهای تزئینی در منازل نیز استفاده می شود. #تولید_زغال_بامبو به عنوان یکی از ارکان مهم قلیان مورد توجه است. زغال بامبو با زغال کبابی متفاوت است. زغال کبابی برای استفاده در تفریحات و پیک نیک برای تهیه کباب مناسب است. در مقابل #تولید_زغال_بامبو برای استفاده و مصرف در قلیان ها مورد استقبال است. جالب است بدانید که پس از تولید زغال بامبو به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد، در وسط هر عدد زغال، سوراخی وجود دارد که وقتی زغال داغ و گر گرفته است نیز می توان به راحتی آن را حمل کرد.

ویژگی های زغال بامبو

از ویژگی های زغال بامبو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان و مدت زمان سوختن #زغال_بامبو مورد توجه است. زیرا زغال بامبو مدت زمان زیادی به طور دائم می سوزد.

زغال بامبو در هنگام سوختن، خاکستر حاصل از سوختن را پخش نکرده و همه را روی خود نگه می دارد.

گر گرفتی آسان و سریع #زغال_بامبو از دیگر ویژگی های زغال بامبو است. درواقع این زغال به آسانی قرمز شده و حرارت زیادی را نیز تولید می کند.

از مهم ترین ویژگی های #زغال_بامبو این است که در هنگام سوختن، بو، دود و یا گازی را در فضا اضافه نمی کند. در نتیجه سردرد یا سرگیجه ناشی از بوی بد را ایجاد نمی کند.

مصرف #زغال_بامبو برای قلیان، میزان کیفیت قلیان شما را تحت تاثیر نمی گذارد. بدین صورت که هیچ عطر، طعم و دودی از آن بر طعم قلیان تاثیر نمی گذارد.

خرید زغال بامبو

#خرید_زغال_بامبو به دلیل کیفیت بالایی که دارد برای مصارفی مانند قلیان بسیار مورد استقابل است. پس از تولید زغال بامبو، محصولات تولیدی به مراکز فروش بزرگ و کوچک ارسال می شود. #خرید_عمده_زغال_بامبو نیز ممکن است. #خرید_عمده_زغال_بامبو کار را برای مشتری آسان می کند. برای #خرید_زغال_بامبو می توانید از سوپرمارکت ها و یا به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین فروش زغال کمک بگیرید. با خرید آنلاین زغال خیالتان از کیفیت محصول راحت است و به راحتی محصول را درب منزل خود تحویل می گیرید.

قیمت زغال بامبو

زغال بامبو معمولا برای استفاده در قلیان مورد استقبال است. این زغال از مرغوب ترین و با کیفیت ترین زغال ها برای استفاده اکثر مردم است. با توجه به کیفیت بالای این زغال، قیمت زغال بامبو مناسب است. درواقع #قیمت_زغال_بامبو به اندازه، ابعاد، وزن، کیفیت و قیمت گیاه بامبو بستگی دارد. #قیمت_زغال_بامبو را می توانید به صورت آنلاین در فروشگاه های اینترنتی معتبر ببینید و در صورت نیاز، برای خرید زغال بامبو اقدام کنید.

دستگاه تولید زغال فشرده

بری تولید هر نوع محصولی دستگاه تولید آن و کیفیت تولیدی دستگاه بسیار اهمیت دارد. البته نمی توان از هزینه و قیمت دستگاه به راحتی عبور کرد. دستگاه تولید زغال فشرده کارایی بالایی دارد و به روش سنتی و صنعتی می توانید برای تولید زغال فشرده اقدام کنید. #دستگاه_تولید_زغال_فشرده از ضایعات چوب، پوست گردو و یا بادام و خاک اره برای تولید زغال فشرده استفاده می کند. درواقع #دستگاه_تولید_زغال_فشرده، باقی مانده گردو و بادام را با ضایعات کارگاه های نجاری و مبل سازی ترکیب می کننند و طی گذراندن فرآیندی به زغال فشرده درجه یک تبدیل می کنند. برای تولید زغال فشرده از دو روش سنتی و صنعتی می توان استفاده کرد.

تولید زغال فشرده به روش سنتی مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال زغال تولیدی به روش سنتی از کیفیت بالایی برخوردار است اما فرآیند تولید آن زمان بر است و در هر سیکل کاری میزان کمی زغال تولید می شود، محیط کار تولید زغال فشرده بسیار کثیف است و تولید زغال فشرده سنتی با تولید مقدار زیادی دود در کوره های آن همراه است. تولید گاز و دود های ناشی از تولید زغال هم به محیط زیست آسیب می زند و هم به سلامتی انسان ها صدماتی وارد می کند.

در مقابل تولید زغال فشرده به روش صنعتی به کار گیری دستگاه های صنعتی است که زمان تولید را پایین و میزان تولید را بالا می برند. در تولید زغال فشرده صنعتی خبری از گاز و دود آزار دهنده نیست. در نهایت تولید زغال فشرده صنعتی در دستگاه های صنعتی انجام می پذیرد. خط تولید زغال فشرده صنعتی به کمک ۷ دستگاه انجام می شود که قیمت هر کدام متفاوت است. دستگاه آسیاب، سرند خاک اره، مشعل گازی، دستگاه زغال ساز یا اکسترودر، سیکلون، دستگاه خشککن و کوره صنعتی.

قیمت دستگاه تولید زغال فشرده

قیمت #دستگاه_تولید_زغال_فشرده به حجم کار و میزان تولید ماهانه ما باز می گردد. برای تولید زغال علاوه بر دستگاه های تولید زغال باید به محیط و مکانی که برای این کار در نظر داریم هم توجه کنیم. طبیعتا قیمت دستگاه تولید زغال فشرده در اندازه و مقیاس های کوچک، قیمت پایین تری دارد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

برای راه اندای خط تولید زغال فشرده باید چند موضوع را در نظر بگیریم. خوشبختانه #راه_اندازی_خط_تولید_زغال_فشرده به دانش آکادمیک نیاز ندارد اما باید به صورت تجربی با فرآیند تولید آشنا باشید. برای تولید زغال فشرده به روش سنتی و یا صنعتی باید به مکانی که برای این کار در نظر دارید نیز توجه کنید. کوره های سنتی عمدتا از خاک و گل ساخته می شوند و حین تولید زغال دود زیادی تولید می شود، پس در منطقه مسکونی و شهری امکان تولید زغال سنتی را ندارید.

برای #راه_اندازی_خط_تولید_زغال_فشرده_صنعتی به چند دستگاه تولید زغال احتیاج دارید که با توجه به اندازه و محیط کارگاه، قیمت آن ها متفاوت است. درباره مواد اولیه تولید زغال فشرده هم باید بدانید که فرمول اصلی تولید زغال فشرده صنعتی شامل خاک اره، ضایعات چوب و پوست گردو می باشد که خوشبختانه در هر کارگاه تولیدی مبل یا نجاری ها، خاک اره به عنوان ضایعات به حساب می آیند.

توجه داشته باشید که در تولید زغال فشرده مرغوب هیچگونه مواد افزودنی نظیر چسب اضافه نخواهد شد. در کل راه اندازی خط تولید زغال فشرده نیاز به مشورت با کارشناسان و صاحب نظران این حوزه می باشد، بنابراین بدون آگاهی و دانش وارد این کار نشوید!



[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جرم حمل تفنگ بادی

شنبه 9 اسفند 1399
19:03
منم من

حمل تفنگ بادی و سایر ملزومات آن، با توجه به خطرات جانی و آسیب های مالی که برای افراد جامعه دارد و به انتشار خشم کمک می کند، جرم محسوب می شود و استفاده از تفنگ بادی در چارچوبی که قانون تعریف کرده است ممکن است. جرم حمل تفنگ بادی در ایران نیز مانند هر جای دنیا قوانین و مقرراتی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد. برای بسیاری از افراد علاقه مند به شکار با تفنگ بادی سوال است که آیا حمل تفنگ بادی و پوکه های آن جرم حساب می شود؟ حمل تفنگ بادی 5.5 مجوز می خواهد؟ و یا تفنگ بادی تا چند ژول مجاز است؟ ابتدا باید بدانید که پوکه تفنگ بادی به این دلیل که از مهمات جنگی محسوب نمی شود، جرم ندارد اما در مورد جرم حمل تفنگ بادی ، باید بدانید که باید طبق نظر وزارت دفاع عمل کنید. استفاده و حمل تفنگ بادی در بسیاری از کشورها برای شهروندان ممنوع است و مجازات دارد. در کشور ما، ایران نیز برای حمل سلاح غیرمجاز مجازات سختی درنظر گرفته شده است و قوانین آن با سختگیری بالایی نوشته شده است. اگر شما قصد خرید تفنگ بادی دارید ابتدا بهتر است با قوانین آن آشنا شوید، با ما همراه باشید :

مجازات حمل اسلحه شکاری غیرمجاز چیست؟

برای تبیین مجازات حمل اسلحه شکاری غیرمجاز، ابتدا باید با تعریف سلاح آشنا شوید و بدانید که به چه وسیله ای نام سلاح اطلاق می شود. بر اساس ماده 2 قانون مجازات اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، تعریف سلاح به این شرح است: سلاح شامل انواع اسلحه های گرم و سرد جنگی و ابزارهای شکاری از گلوله زنی و غیرگلوله زنی و مهمات آن هاست.

حمل سلاح شکاری و خرید و فروش اسلحه های گرم وسرد می تواند باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و کشتار شود. لذا قانون گذار با وضع مجازات حمل اسلحه شکاری غیرمجاز و سایر سلاح های شکاری، برای ایجاد جامعه ای آرام کوشیده است.

طبق ماده پنج قانون مجازات قاچاق سلاح، مهمات و دارندگان اسلحه های غیرمجاز، کسی که به کار قاچاق سلاح های سرد، گرم یا شکاری و قطعات، لوازم و مهمات آن ها مشغول باشد و یا در ساخت، فروش و توزیع آن نقش داشته باشد، حبس و مجازات ان به شرح زیر است:

  • اسلحه سرد، اسلحه شکاری و مهمات آن ها، بین 6 ماه تا 2 سال حبس
  • اسلحه گرم سبک غیرخودکار، قطعات مهم و یا مهمات آن ها، بین 2 تا 5 سال حبس
  • اسلحه گرم سبک و خودکار، قطعات مهم و یا مهمات آن ها، بین 5 تا 10 سال حبس
  • اسلحه گرم سنگین و یا نیمه سنگین، قطعات مهم و یا مهمات آن ها، بین 10 تا 15 سال حبس

طبق تبصره مرتبط با این ماده قانونی، درصورتی که بیش از یک قبضه یا قطعات مهم بیش از چند قبضه باشد، مجازات مورد نظر یک درجه تشدید خواهد شد.

در ارتباط با حمل سلاح غیرمجاز، در ماده 6 قانون مجازات قاچاق سلاح بررسی کرده است که به شرح زیر است.

در صورتی که فرد به طور غیرمجاز به خرید و فروش، نگهداری و حمل سلاح سرد یا گرم جنگی و یا اسلحه شکاری و قطعات مهم و موثر آن ها کوشش کند، مجازات حبس تعزیری به شرح زیر دارد:

  • اسلحه سرد جنگی، اسلحه شکاری و مهمات آن ها، نود روز تا 6 ماه حبس و یا جزای نقدی بین 10 میلیون تا 20میلیون ریال
  • اسلحه گرم غیرخودکار و سبک، مهمات و قطعات مهم و موثر ان ها، 6 ماه تا 2 سال حبس و یا 20میلیون تا 80 میلیون ریال جزای نقدی
  • اسلحه گرم سبک و خودکار، مهمات و قطعات مهم و موثر آن ها، بین 2 تا سال حبس
  • اسلحه گرم سنگین و نیمه سنگین، مهمات، قطعات مهم و موثر آن ها، بین تا سال حبس

آیا حمل تفنگ بادی 5.5 مجوز می خواهد؟

بنابر تبصره 2 اصلاحی ماده 1 قانون تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات آن ها و قاچاقچیان مسلح، در مورد تعیین انواع سلاح سرد جنگی و اسلحه شکاری و مواد محترقه و منفجره، در صورتی که وزارت دفاع تفنگ بادی کالیبر 5.5 را سلاح بشناسد، برای حمل و نگهداری آن به مجوز از سمت سازمان مربوطه احتیاج دارید و حمل تفنگ بادی کالیبر5.5 بدون مجوز، قاچاق محسوب می شود.

تفنگ بادی تا چند ژول مجاز است؟

برای تفنگ های پی سی پی قدرت مجاز تفنگ بادی در ایران تا 40ژول می باشد و برای کالیبر 5.5 یا 22، همانطور که در بالا اشاره شد، طبق نظر وزارت دفاع باید برای اخذ مجوز از ارگان مربوطه اقدام نمایید.

مجازات خرید و فروش اسلحه چیست؟

بر اساس ماده یک قانون حمل سلاح، قاچاق اسلحه، مهمات آن ها و اقلام و وسایل و مواد تحت کنترل، چه وارد کشور شود و یا از کشور خارج شود کاملا غیرقانونی است و مجازات دارد. این قانون در شهریور سال 1390 تصویب شده است و تمامی قوانین قبل خود را نقض می کند.

شرایط دریافت مجوز حمل سلاح شکاری چیست؟

با وجود اینکه شکار پرندگان و حیوانات چه با مجوز و چه بدون مجوز برای محیط زیست تهدید محسوب می شود، اما باید برای دریافت مجوز حمل سلاح شکاری، طبق قوانین کشور و بر اساس ضوابط باید عمل کرد که شرایط دریافت مجوز شکار توسط سازمان محیط زیست و نهاد های نظامی و امنیتی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدارک لازم جهت صدور دفترچه ویژه شکارچیان

اصل جواز حمل سلاح و کپی دو طرف آن

کپی شناسنامه و کارت ملی و فرم تکمیل شده

واریز مبلغ 55 هزار ریال برای سلاح ساچمه زنی و مبلغ 165 هزار ریال برای سلاح گلوله زنی به شماره حسابی که معرفی می شود.

برای شکار با اسلحه نیاز به مجوز است که در بالا به آن پرداختیم، اما سه گروه از افراد در ایران مجاز به حمل سلاح گرم هستند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

در ایران چه کسانی اجازه حمل سلاح گرم را دارند؟

اولین گروهی که مجاز به حمل اسلحه گرم هستند، افرادی می باشند که در مراکز انتظامی فعالیت می کنند و یا بسیجیانی هستند که زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آموزش دیده اند.

گروه بعدی نیز نظامیان بازنشسته ای هستند که در طی خدمت خود مجاز به حمل سلاح بوده اند.

سومین گروه از این افراد، نیروهای مسلح هستند که در نیروی انتظامی مشغول به فعالیت هستند.

البته برای صدور اجازه حمل سلاح گرم توسط هر یک از این گروه افراد، ابتدا باید زیر نظر پلیس پیشگیری، آموزش های دقیق را بگذرانند و از لحاظ جسمی، روانی و سلامت حمل اسلحه مورد بررسی قرار گیرند.



[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فهرست کامل مصالح ساختمانی نما

شنبه 9 اسفند 1399
19:02
منم من


برای ساخت یک بنا مصالح مختلفی به کار می روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی های منحصر بفرد می باشند.آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه های ساختمانی و اجرای آن ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می باشند.این متریال ها به دلیل مقاومت بسیار بالا و هزینه مقرون بصرفه در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در دنیای مدرن امروز مصالح ساختمانی نوین توسط صنعتگران تولید و به بازار عرضه می شوند که در مقایسه با مصالح قدیمی قابلیت ها و مزایای بی شماری دارند.هر یک از این مصالح با توجه به مقاومت و کارایی خود در قسمت های مختلف ساختمان به کار می روند.در این مقاله به بررسی فهرست کامل مصالح ساختمانی نما خواهیم پرداخت تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

مصالح ساختمانی چیست؟

مصالح ساختمانی، را در واقع می توان این گونه تعریف نمود ، موادی که برای ساخت یک بنا با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.( مانند ماسه، سیمان، رس، سنگ و … ). تولید مصالح در خیلی از کشورها به عنوان یک صنعت درآمد زا در آمده است که بسیار پرکاربرد است. علاوه بر این موارد گفته شده این صنعت ، تشکیل مشاغل دیگری را همانند لوله کشی، سقف سازی، عایق کاری و … را به دنبال داشته است.

فهرست کامل مصالح ساختمانی نما

جالب است بدانید که ایرانیان دارای سابقه طولانی و دیرینه در اجرای نما برای ساختمان ها هستند. و در طول تاریخ از گچبری و آهک بری برای اجرای نما استفاده می کرده اند.نمای ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، بنابراین مجری نما یا پیمانکار نما باید در نمای ساختمان ها به مساله هماهنگی نمای شهری توجه بسیاری داشت، زیرا اگر نمای هر ساختمان را بی‎توجه به بافت شهر و بدون در نظر گرفتن ساختمان های همجوار طراحی کنید، ناهماهنگی غیر قابل جبرانی را در سطح شهر رواج می دهید و با این عمل، بی هویتی و تضاد شهری ناخواسته زیاد می شود.دانستن اینکه در نظر گرفتن نما برای ساختمان ها چه هدفی را دنبال میکند، و چه عواملی در نوع و شیوه اجرایی این قبیل نماها موثرند، برای مجری نما لازم و ضروری است. هر نوع نمایی ، با هر نوع مصالح ساختمانی و با هر هزینه ای که ساخته شود، باید به طور کاملا صحیح و اصولی نگهداری شوند و در صورت آسیب دیدگی نما، برای اجتناب از صدمات جدی تر و در نهایت تخریب کلی نما و ساختمان و نیز به منظور حفظ و احیای جلوه ساختمان، باید قسمت های آسیب دیده کاملا بازسازی شود.به همین دلیل در این قسمت از مقاله به بیان فهرست کامل مصالح ساختمانی نما که شامل موارد زیر می باشد و می توانید با توجه به بودجه خود و سلیقه شخصیتان این متریال و مصالح را برای اجرای نما خود استفاده کنید :

نمای کامپوزیتی آلومینیومی

کامپوزیت‌ها یک کلاس منحصر به فرد از مواد هستند که از ترکیب دو یا چند ماده جداگانه تشکیل شده‌اند که ماده حاصل نسبت به هر کدام از اجزاء تشکیل‌دهنده،استحکام و دوام بیشتری دارد. امروزه از کامپوزیت‌ها برای نمای بیرونی ساختمان استفاده می‌شود. ورق‌های کامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پرکننده می‌باشند که در بین این دو لایه قرار می‌گیرد.

کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح سنگ

ورق های آلومینیومی طرح سنگ به عنوان نمونه پیشرفته از ورق های کامپوزیت به بازار عرضه شده است . این ورق ها شامل طرحهای متنوع و گوناگونی از انواع سنگ است که بسیار در نمای ساختمان ها به کار می رود و در تولید آنها از ۳ لایه پوشش رنگی لمینیت شده بروی سطح آلومینیوم استفاده می شود .

کامپوزیت پنل آلومینیوم طرح چوب

این نوع ورق گونه دیگری از کامپوزیت است که همانند طرح فلز هم در داخل و هم در خارج کاربرد وسیعی دارد. رویه این ورق ها یک لایه طرح چوب لمینیت شده است.

بتن اکسپوز یا بتن نما

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساخت و ساز محسوب می شود. دسترسی آسان به مواد اولیه و قیمت مناسب آن از جمله ویژگی هایی است که این ماده را به ماده ای پر مصرف در بین پیمانکاران تبدیل نموده است. بتن از سیمان, آب و سنگدانه تشکیل می شود و به دلیل مقاومت و طول عمر بالا در تمام پروژه های عمرانی کاربرد دارد. امروزه با ارائه طرح های مختلف نماکاری داخلی و خارجی ساختمان, استفاده از نوعی بتن به نام بتن نما یا بتن اکسپوز رایج شده است. بتن نما به دلیل دارا بودن سطح صاف و صیقلی زیبایی بی نظیری به نما می بخشد و علاوه بر آن طول عمر و مقاومت آن بالا بوده و تغییرات جوی بر روی آن اثر نمی گذارد.

نمای بایرامیکس

بایرامیکس یک سیستم پوشاننده تزیینی است که برای نماهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند بر روی دیوارهای رنگ شده، سنگ،سیمان، چوب، مقوای نازک، پلاستیک، فلز و شیشه به کار رود. بایرامیکس که امروزه به عنوان نمای تزئینی داخل و خارج ساختمان به کار می‌رود، برای اولین بار در سال۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. بایرامیکس به صورت ملات بوده و متشکل از مخلوط دانه‌های سنگ با تنوع رنگ فراوان و دانه‌بندی‌های متنوع، رزین‌های طبیعی و مصنوعی و سایر افزودنی‌ها است. بایرامیکس بعد از اجرا و خشک شدن، نمای سنگ تزئینی به خود می‌گیرد.

نمای آجر

یکی دیگر از انواع نماها، نماهای آجری هستند که شامل آجرهای رسی و آجرهای شیلی می‌شوند

نمای سنگ مصنوعی

سنگ های مصنوعی در پروژه‌های مهندسی عمران، ساختمان سازی، مصارف صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.یکی از اولین سنگ های مصنوعی تحت عنوان Lithodipyra بین سالهای ۱۷۶۹ الی ۱۸۳۳ میلادی تولید گردید. پس از آن تولید سنگ های مصنوعی به روشهای مختلف ادامه پیدا کرد. امروزه از سنگ مصنوعی بیشتر در نماهای داخلی استفاده می شود.

نمای سنگ طبیعی

دو گروه از سنگ‌های طبیعی که در نمای ساختمان به کار می‌روند سنگ‌های آهکی و سنگ‌های آذرین هستند. سنگ نما باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی (آفتاب، باران، یخبندان و باد) و آلاینده ها دوام بیاورد. بنابر این سنگی که جهت نما استفاده می‌شود باید شرایط زیر را داشته باشد:
۱. متناسب با آب و هوای منطقه باشد: سنگ باید متناسب با شرایط اقلیمی انتخاب گردد مثلاادر مناطق سرد و مرطوب، سنگ باید دارای تخلخل بسیار کم باشد و گرنه ممکن است بر اثر یخبندان متلاشی شود یا در مکان‌هایی که امکان وزش طوفان شن وجود دارد، سنگ در معرض سایش بوده و باید مقاومت به سایش بالا داشته باشد.
۲. داشتن قابلیت صیقل خوردن و برش.
۳. داشتن مقاومت‌ کششی و خمشی نسبتا بالا.
۴. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانی های مضر (کانی های آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. همچنین وجود ناخالصی به صورت مجتمع در یک نقطه و یا یک امتداد، نقطه ضعف بوده و می تواند باعث تخریب سنگ شود.
۵. داشتن چسبندگی خوب با ملات
۶. دارای جذب آب قابل قبول.
۷. داشتن رنگ ثابت در برابر بخارها، گازها و پرتو آفتاب

نمای سیمانی

ساخت نمای ساختمان با استفاده از سیمان باید با استفاده از بهترین متریال انجام شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان به زیبا بودن و جذاب بودن نمای سیمانی امیدوار بود. البته مشخص است که در درجه اول باید طراح نمای ساختمان حرفه ای باشد. گفتنی است که سیمان به عنوان یک متریال پر قدرت می تواند ایمنی ساختمان را بالاتر ببرد.

شاید برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد نمای ساختمان ندارند، نمای سیمانی نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچگونه زیبایی محسوب شود. بسیاری از افراد حتی فکر نمای سیمانی را نمی کنند که در نمای ساختمان خود از آن بهره مند شوند. به همین علت به نظر می رسد سیمان نما در دید مردم آنقدر ها هم جذاب نیست.

تصور گفته شده متاسفانه در بین بسیاری از افراد رایج است. در حالی که نمای سیمانی به عنوان یکی از نماهای جذاب در دنیا شناخته می شود و طرفداران ویژه و خاص خود را دارد. این نوع نما قطعا تنوع رنگ خاصی ندارد اما در عوض دست مجری نما برای کار بسیار باز به نظر می رسد.
با کمی دقت در برخی از نماهای حرفه ای کار شده با استفاده از سیمان، می توان به این نتیجه رسید که این نوع نما، نمایی فوق حرفه ای محسوب می شود. برای اینکه از این نوع نما به بهترین نحو استفاده شود، نماکاری نمای سیمانی در درجه اول باید به یک فرد حرفه ای واگذار شود.

گفتنی است که سیمان به عنوان یک متریال پر قدرت می تواند ایمنی ساختمان را بالاتر ببرد. به همین علت است که نمای سیمانی عموما در برابر زلزله مقاوم تر است. همچنین نمای سیمانی آتش سوزی را در بین طبقات گسترش نداده و به همین منظور ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی دارد.

نمای شیشه ای

استفاده از شیشه بعنوان یک مصالح جزء جدایی ناپذیر هر ساختمان محسوب می گردد. با ظهور شیشه های رفلکس استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان های مرتفع و برج ها امروزه بسیار متداول گشته است. استفاده از نماهای شیشه ای علاوه بر زیبائی امکان استفاده از حداکثر روشنایی روز را فراهم می نماید. همچنین استفاده از شیشه های ۲ یا ۳ جداره یک لایه عایق صوتی و حرارتی بسیار مناسب را ایجاد میکند. استفاده متناسب با نوع کاربری شیشه نیز با توجه به شیشه های با قابلیت های خاص ( شیشه های گرم شونده الکتریکی، هوشمند و …) می تواند مزایا و معایب ویژه ای داشته باشد.

لیست قیمت مصالح ساختمانی

در صنعت ساخت و ساز از مصالح و مواد متفاوتی استفاده می شود که هر کدام دارای قیمت مشخصی هستند. قیمت مصالح ساختمانی بر اساس فاکتورهای بی شماری محاسبه می شود،مانند جنس مصالح ساختمانی نما و متراژ متریال خریداری شده می باشد.

مواد و مصالح ساختمانی جدید

در دنیای مدرن امروز که مدام در حال تغییر و تحول است شاهد ساخت مصالح ساختمانی و اجرای نما با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا هستیم. مصالحی که هم اکنون در سراسر دنیا ساخته می شوند تابع علم و تکنولوژی هستند و از قابلیت ها و مزایایی برخوردارند که مصالح قدیمی فاقد آن می باشند. مصالح جدید همان مصالح قدیمی هستند که دستخوش تغییر و تحول شده اند. آنها نه تنها از نظر مواد تشکیل دهنده بلکه از نظر ظاهر و کاربرد نیز متفاوت گردیده اند. مصالحی که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند ویژگی ها و مزایای محدودی داشتند و به مروز زمان کیفیت اولیه خود را از دست داده و با فرسوده شدن منجر به کاهش عمر بنا می شدند. اما امروزه در حوزه ساخت و ساز مصالح جدیدی به بازار عرضه می شوند که با تنوع بسیار بالای خود به نیاز مشتریان پاسخ می دهند.


[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]