پاکت جاروبرقی تفال

يکشنبه 22 خرداد 1401
10:39
منم من

شاید برند تفال به گوش شما آشنا باشد یک برند فرانسوی که بسیار افراد از لوازم برقی تولید شده آن بسیار راضی می باشند. یکی از لوازم معتبر برند تفال جاروبرقی آن می باشد که مصرف کنندگان این مارک از انتخاب خود بسیار خرسند هستند. در جاروبرقی های تفال با توجه به نوع آنها می توان هم از پاکت های یکبار مصرف و هم از پاکت های دائمی جاروبرقی استفاده کرد که کارشناسان توصیه می کنند تا از پاکت یکبار مصرف هپا در جاروبرقی تفال برای کارایی بالا آن استفاده شود. در این مقاله همراه ماباشید تا پاکت جاروبرقی تفال مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

انواع پاکت جاروبرقی تفال

پاکت های جارو برقی تفال موجود در بازار نمونه های مختلفی دارند که اینجا به اختصار به آن ها اشاره می کنیم.

  • پاکت جاروبرقی دائمی تفال :

کیسه های دائمی از نوع ارزانترین کیسه ها می باشد. این کیسه ها از موادی درست شده است که مرغوبیت کافی را برای همه جارو برقی ها را دارا نمی باشد. و معمولا برای استفاده در جارو برقی ها ی با وات بالا خیلی توصیه نمی شود.

  • پاکت جاروبرقی یکبار مصرف تفال :

کیسه های یکبار مصرف از 3 لایه نفوذ ناپذیر تشکیل شده است که مانع خروج گرد و غبار و آشغال ها از کیسه به داخل دستگاه جارو برقی می شود. معمولا این نوع کیسه ها زرد رنگ هستند اما در رنگ های دیگر هم تولید می شود. بیشترین استفاده از این نوع کیسه ها برای جارو برقی های با وات کمتر از 1600 می باشد تا بتواند بهترین مکش را برای دستگاه جارو برقی داشته باشد.

  • پاکت جاروبرقی هپا تفال (میکرو فیلتر) :

از نوع بهترین کیسه ها می باشد که از ۵ لایه نفوذ ناپذیری درست شده اند. آنتی باکتریال و بهداشتی هستند و برای محیط زیست و افرادی که از آن استفاده می کنند، ضرری ندارد. مناسب برای تمامی مدل های جارو برقی تفال موجود در بازار می باشد. حجم زیادی از آشغال ها را در بر می گیرد، و باعث افت مکش نمی شود


[ بازدید : 239 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]