7 مورد از مهمترین معایب فایبر سمنت برد

چهارشنبه 27 بهمن 1400
13:05
منم من

در حال حاضر، جهان در آستانه یک انقلاب زیست محیطی است! افراد بیشتر و بیشتری به سمت محصولاتی روی می‌آورند که می‌توانند به آنها در انجام وظیفه خود برای محیط زیست کمک کنند و ما فکر می‌کنیم که فایبر سمنت برد باید در صدر فهرست محصولات باشد. صنعت ساخت و ساز مدرن مملو از انواع مختلف محصولات است، اما شما نمی توانید محصول جامعی را پیدا کنید که بتواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اینجاست که فایبر سمنت برد به چشم می خورد. این اختراع قابل توجه سبک وزن است، فاقد VOC/بدون فرمالدئید است و یک تخته ساختمانی غیر قابل احتراق است. این یک مصالح ساختمانی اثبات شده، ابتکاری و چندکاربردی است که قابلیت اطمینان ساختاری و زیبایی چشم نواز را در عین حال ارائه می دهد.

18 مورد از مزایا و معایب فایبر سمنت برد

فایبر سمنت برد محصولی است که به نمای بیرونی خانه یا سازه دیگر چسبانده می شود. به صورت سنگ تراشی یا چوب ظاهر می شود. تولید کنندگان این محصول را با مخلوط کردن سیمان پرتلند با خمیر چوب ایجاد می کنند تا بتوانید قیمت، دوام و ظاهر ملک خود را بهبود بخشید.

این گزینه نمای ساختمان تنها گزینه ای است که حداقل عملکرد سنگ تراشی را با ظاهری مانند زونا، تخته چوبی رنگ شده یا حتی آجر و سنگ به شما می دهد. از آنجایی که هزینه کلی این محصول در چنین نقطه قیمتی چشمگیر است، تقریباً 15 درصد از خانه های جدید و بسیاری از تلاش های بازسازی این محصول را نشان می دهند.

این یک افزایش قابل توجه برای نمای فایبر سمنت برد در بخش ساختمان های مسکونی است زیرا این مورد فقط در 25 سال گذشته در دسترس بوده است. بسیاری از معماران مشخص می‌کنند که این محصول در ساخت‌وسازهای جدید استفاده شود، زیرا هزینه‌ها را بدون لطمه زدن به زیبایی ملک حفظ می‌کند. برخی از مناطق تاریخی به دلیل بسیاری از ویژگی های چشمگیر آن، حتی این مورد را برای استفاده در املاک تایید می کنند.

اگر خانه جدیدی می‌سازید یا ملک موجود خود را بازسازی می‌کنید، در ادامه مزایا و معایب فایبر سمنت برد را برای شما برشمرده ایم، با ما همراه باشید :

مزایای فایبر سمنت برد

1. فایبر سمنت برد شرایط محیطی متعددی از جمله هوای شور را تحمل می کند.

اگر ملکی در نزدیکی دریا یا اقیانوس دارید، هوای شور می‌تواند در مدت زمانی سریع به ساختار بیرونی خانه‌تان آسیب‌های مخربی وارد کند. هنگامی که از نمای فایبر سمنت برد برای خانه خود استفاده می کنید، پس از محصولی استفاده می کنید که چندین سال در برابر این آب و هوا مقاوم است. حتی از وقوع خسارت باران و باد در محیط‌های پرخطر برای کسری از هزینه سایر گزینه‌های جانبی جلوگیری می‌کند. این محصول حتی می تواند در برابر بادهای طوفانی مقاومت کند که یک مزیت قطعی است.

2. فایبر سمنت برد محصولی است که قابل اشتعال نیست.

وقتی از یک صاحب خانه معمولی نظرسنجی می‌کنید که چه اتفاقاتی بیشتر آنها را می‌ترساند، آتش‌سوزی در خانه معمولاً در بالای لیست یا نزدیک به آن قرار دارد. به همین دلیل است که سایدینگ فایبر سمنت محصولی فوق العاده برای استفاده در نمای بیرونی سازه است. 90 درصد از ترکیب این محصول از موادی است که قابل اشتعال هستند. حتی در موارد گرمای شدید، این سایدینگ می تواند محکم بماند.

United Home Experts از حادثه‌ای می‌گوید که در آن آتش‌نشانان سنت پل، MN،برای اطفاء حریق رفته بودند که بسیار شعله ور بود، کامیون‌های آتش‌نشانی آنها با وجود اینکه تقریباً 100 فوت دورتر پارک شده بودند، از این حادثه آسیب دیدند. سازه ای نزدیک به این آتش سوزی که از فایبر سمنت برد استفاده می کرد، علیرغم سطح حرارت بالا کاملاً محافظت می شد. این دارای رتبه بندی کلاس 1 (A) است، بالاترین امتیاز موجود، و عمدتاً تحت تأثیر شعله های مستقیم و گرما قرار نمی گیرد.

3. فایبر سمنت برد ظاهری ارائه می دهد که به طور قابل ملاحظه ای واقع گرایانه است.

هنگامی که شروع به بررسی گزینه های خارجی جایگزینی می کنید که برای خانه شما در دسترس هستند، بسیاری از مقرون به صرفه ترین آنها ، تقلبی هستند. اولین نگاه شما به فایبر سمنت دیدگاه متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد. حتی وقتی از نزدیک به این گزینه نگاه می کنید، بافت قطعه آن را شبیه چوب، آجر یا سنگ واقعی می کند. این بدان معناست که شما هنوز هم می توانید از ظاهر سنتی لذت ببرید بدون اینکه مزایای بسیاری را که با محصولات مدرن ارائه می شود از بین ببرید. فایبر سمنت برد طرح چوب در این مورد بی نظیر عمل کرده است.

4. یکی از بهترین نمایه های هزینه را که امروزه در صنعت موجود است ارائه می دهد.

هنگامی که شما شروع به خرید فایبر سمنت برد می کنید، میانگین محدوده برای یک خانه در ایالات متحده بین 5500 تا 18000 دلار است. هزینه متوسط ​​نصب کمی کمتر از 12000 دلار است. شما می توانید تخته های این مواد را از فروشگاه لوازم خانگی محلی خود به قیمت 0.70 دلار در هر فوت مربع در برخی مکان ها خریداری کنید. حتی اگر در سطح بالایی از مقیاس قیمت خرید کنید، هزینه آن حدود 5 دلار در هر فوت مربع است. اگر چوب را انتخاب کنید، هر کدام بین 2 تا 8 دلار قیمت دارند.

هزینه های نهایی شما به رنگ و سبکی که برای خانه خود انتخاب می کنید بستگی دارد، اما واضح است که فایبر سمنت برد یک انتخاب عالی با ارزش است.

5. فایبر سمنت برد محصولی است که اگر رنگ آن را دوست ندارید می توانید رنگ کنید.

هنگامی که دیوارپوش فایبر سمنت برد را برای خانه خود انتخاب می کنید، چندین رنگ پایه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید تا خانه شما فوراً ظاهری عالی داشته باشد. اگر در این محصول رنگ یا رنگ هایی که دوست دارید نمی بینید، می توانید بدون لطمه زدن به یکپارچگی ، روی آن را با رنگ درجه بیرونی رنگ کنید.

اگر بتوانید تخته ها را بدون لایه رنگ اضافی نصب کنید، در آن صورت همان سطوح هوازدگی و محو شدن را که در سایر گزینه های بیرونی مشاهده می کنید، نخواهید دید. سایدینگ فایبر سمنت با نیازهای کم تعمیر و نگهداری بیش از یک دهه پس از نصب تقریباً در هر محیطی عالی به نظر می رسد.

6. فایبر سمنت برد از ساختمان شما در برابر پوسیدگی، حشرات و حیوانات موذی محافظت کامل می کند.

هنگام نصب فایبر سمنت برد در خانه شما، سپس محافظت کامل در برابر پوسیدگی و هجوم آفات را برای شما فراهم می کند. هیچ درزی وجود ندارد که با این سایدینگ همپوشانی داشته باشد، بنابراین یک لایه محافظ در برابر تشکیل کپک یا قارچ نیز دریافت می کنید. موریانه ها فایبر سمنت برد را نیز نمی جوند زیرا بیشتر از بتن ساخته شده است. این مزایا همه با هم کار می کنند تا تعداد آلرژن های موجود در خانه را کاهش دهند و هوای بهتری را در داخل خانه برای تنفس بدون نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در تهویه مطبوع فراهم کنند.

7. فایبر سمنت برد با یک محصول ابتدایی دوام صنعتی را ارائه می دهد.

متوجه خواهید شد که سایدینگ فایبر سمنت برد در مقایسه با سایر مواد موجود در بازار امروزی مزایای دوام زیادی دارد. این محصول مانند سایدینگ طبیعی در رطوبت زیاد یا گرمای شدید تاب نمی‌خورد. لازم نیست نگران ذوب شدن آن مانند نمای وینیل باشید. قرار گرفتن در معرض اشعه های UVA/UVB خورشید باعث تخریب محصول نمی شود. این یک گزینه قوی است که جوامعی که مکرر طوفان های شدید را مشاهده می کنند که شامل تگرگ یا گردباد می شود، استفاده از آن را در کدهای ساختمانی خود مشخص می کنند.


[ بازدید : 174 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]