طراحی سایت وکلا

چهارشنبه 27 بهمن 1400
12:45
منم من

طراحی سایت وکلا نشان از تخصص و حرفه ای بودن فعالیت های آنها دارد. این روزها، بیشتر مردم برای رفع مشکلات حقوقی شان از طریق گوگل جستجو میکنند. در صورتیکه یک وکیل وب سایت حرفه ای داشته باشد، بسیار مورد توجه قرار میگیرد. شرکت طراحی سایت سورنا در طراحی وب، سئو و بازاریابی اینترنتی برای وکلا و شرکت های حقوقی تخصص دارد. چه به دنبال طراحی سایت وکالت خود یا طراحی مجدد سایت فعلی خود باشید، آژانس دیجیتال مارکتینگ سورنا می تواند به شما کمک کند. سورنا طرح های منحصر به فرد و مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که مطابق با اهداف شرکت حقوقی شما است. و طراحی‌های وب‌ سایت سورنا به وکلا کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری را جذب و تبدیل کنند، در حالی که کار خود را به نمایش می‌گذارند و مشتریان بالقوه را به صورت آنلاین آموزش می‌دهند. شماره تلفن طراحی سایت وکالت شرکت سورنا برای مشاوره 09116367929

بیش از 100 هزار وکیل در ایران وجود دارد، و تیم طراحی سایت وکالت سورنا می داند که برای کمک به شرکت حقوقی شما در وب چه چیزی لازم است. بسته های طراحی و توسعه وب سایت سفارشی از سورنا منحصر به فرد، پویا و موثر هستند. و آنها شامل بهینه سازی مداوم برای کمک به شما در به حداکثر رساندن دید در بین مخاطبان هدف می شوند. علاوه بر این، نکات ماهانه SEO، آموزش تک به تک و مشاوره از تیم متخصص سورنا دریافت خواهید کرد.

** تیم طراحی سایت سورنا پیچیدگی‌های موجود در بازاریابی وکالت را درک می‌کند و مفتخر است که با طیف وسیعی از مشتریان حقوقی از متخصصان انفرادی گرفته تا شرکت‌های بزرگ کار می‌کند. آژانس دیجیتال مارکتینگ سورنا می تواند به شرکت حقوقی شما کمک کند تا سرنخ های آنلاین بیشتری ایجاد کند، پرونده های بیشتری را هدایت کند و عملکرد شما را بهبود بخشد.

طراحی سایت وکلا توسط تیم سورنا چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی‌ سایت وکلا در سورنا شامل طراحی سفارشی نوآورانه، طراحی سازگار با موبایل و واکنش‌گرا، نوشتن و ویرایش توسط وکیل، انتشار و کنترل آسان، و تحقیق و بهینه‌سازی کلمات کلیدی است. چه به دنبال طراحی سایت وکالت جدید یا نجات سایت فعلی خود باشید، شرکت طراحی سایت سورنا می‌تواند به شما کمک کند. و پس از تکمیل یک وب سایت، شرکت سورنا با وکلا همکاری می کند تا به بهبود حضور آنلاین آنها، جذب مشتریان جدید و ایجاد کار بیشتر از مشتریان فعلی کمک کند.آژانس دیجیتال مارکتینگ سورنا تمام طراحی‌سایت وکلا را با تجزیه و تحلیل عمیق نقاط قوت و اهداف یک شرکت حقوقی آغاز می‌کند تا اطمینان حاصل کند که این طرح به مشتریان بیشتری می‌رسد و تبدیل به آنها می‌شود.

علاوه بر این، سایت های طراحی شده توسط تیم ما برای موتورهای جستجو مناسب هستند و تیم سورنا تضمین می‌کند که ربات جستجوگر گوگل به راحتی می‌توانند محتوای وب‌ سایت وکالت شما را پیدا کنند.

البته سایت وکلا باید دارای امکانات مختلفی باشد.

ویژگی های طراحی سایت وکلا و حقوقی

منو بندی حرفه ای

معرفی وکلا

سرعت وب سایت حقوقی

واکنش گرار ( ریسپانسیو بودن) وب سایت

بخش وبلاگ

پنج جنبه کاربردی طراحی وب سایت وکالت

طراحی سایت شرکت حقوقی و وکالا کاربردی و مفید هستند. هنگامی که طراحی سایت شما بر اساس بهترین شیوه های عینی و نه سلیقه ذهنی باشد، عملکرد قابل اعتمادی خواهد داشت. بخش اول این راهنما پنج عامل موفقیت در طراحی وب سایت وکالت را توضیح می دهد. بخش دوم سه گزینه ای را که وکلا برای وب سایت خود دارند توضیح می دهد: 1) نمایندگی ها. 2) نرم افزار عمومی وب سایت؛

اولین عامل موفقیت طراحی سایت وکلا

یک تجربه مشتری پسند

بهترین طراحی وب سایت وکالت نیازهای مشتریان و مشتریان بالقوه را در اولویت قرار می دهد. وب سایت های حقوقی با عملکرد بالا آموزش می دهند، اعتماد ایجاد می کنند و تماس را تسهیل می کنند. طراحی وب سایت شما یا به این روند کمک می کند یا به آن ارتقا می بخشد.

وب سایت وکالت شما باید نیاز مشتریان بالقوه شما را برای فکر کردن به هر چیزی غیر از مشکل و راه حل شما برطرف کند. آنها باید فوراً بفهمند که وب سایت شما چگونه کار می کند، چگونه اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و چگونه با شما تماس بگیرند. اما هدف شما از طراحی سایت وکالت چیست؟

آیا هدف شما جذب و تبدیل مشتریان جدید است؟ اگر چنین است، بهترین روش طراحی وب سایت شرکت حقوقی برای هر یک از موارد زیر وجود دارد:

چیدمان. یک مکان بهینه در وب سایت شرکت حقوقی شما برای لوگو، شماره تلفن، آدرس(ها)، فرم های تماس، دکمه ها، تصاویر، فیلم ها و متن شما وجود دارد.

سازگاری با موبایل وب سایت وکالت شما باید از طراحی ریسپانسیو استفاده کند تا سایت شما به طور خودکار با هر دستگاه و اندازه صفحه سازگار شود. AMP (صفحات موبایل شتاب‌دار) و سایر فناوری‌های تلفن همراه به اندازه طراحی واکنش‌گرا مؤثر، سازگار و در سطح جهانی مؤثر نیستند.

رنگ های موجود در وب سایت وکالت شما بر احساسات مشتریان بالقوه شما تأثیر می گذارد و به تعیین خوانایی وب سایت شما کمک می کند. برخی از رنگ ها با هم بسیار عالی عمل می کنند. با این حال، دیگران با هم برخورد می کنند و کنتراست مشکل ساز، خستگی چشم، و احساسات منفی در مورد وب سایت و شرکت ایجاد می کنند.

تایپوگرافی. سبک، اندازه و وزن فونت ها در وب سایت شما به طور مستقیم بر عملکرد آن تأثیر می گذارد. اگر فونت شما در هر دستگاهی به سختی خوانده می شود، یا اگر خیلی بزرگ یا کوچک باشد، باعث خستگی یا شک می شود. به عنوان مثال، فونت‌های بسیار بزرگ بازدیدکنندگان تحصیل‌کرده را خاموش می‌کنند و تایپوگرافی که فاقد فاصله خطوط و حروف کافی است، کار را برای افرادی که مشکلات ردیابی چشم و نارساخوانی دارند دشوار می‌کند.

انواع تصویر و محل قرارگیری تصاویر موجود در وب سایت شما هم پاسخ های احساسی و هم فکری را در مشتریان بالقوه شما ایجاد می کند. تصاویر باید به راحتی در چشم، آسان برای درک، و سازگار با برند شرکت شما باشد.

بخش ویدئو. فیلم ها هرگز نباید به صورت خودکار پخش شوند و نباید به عنوان پس زمینه استفاده شوند. صرف نظر از کیفیت تولید، ویدیوهای آموزشی و آموزنده معمولاً بهتر از ویدیوهای تولید شده بسیار فاقد محتوا هستند. ویدئوی وب‌کم ساده و معتبر شما که مستقیماً با مشتریان بالقوه‌تان صحبت می‌کنید، در بیشتر موارد بهتر از یک ویدیوی حرفه‌ای تولید شده ۱۰۰۰۰ دلاری است. کلید اصالت است.

بخش منوها : منوها باید با مشخص کردن اطلاعاتی که در آنجا پیدا می‌شود، راهنمایی‌های بصری را برای بازدیدکنندگان به منظور پیمایش به صفحات دیگر در وب‌سایت شرکت حقوقی ارائه دهند.

تصاویر متحرک. از انیمیشن ها و جلوه های اسکرول باید اجتناب شود مگر اینکه برای نشان دادن یک نکته ضروری باشند. از حرکت دادن اجسام به عنوان ویژگی های طراحی خودداری کنید زیرا آنها حواس مشتریان بالقوه شما را پرت می کنند. آنها همچنین می توانند این پیام پنهانی را ارسال کنند که شرکت شما حقه بازی می کند، فاقد محتوا است، یا در غیر این صورت نمی توان به آن اعتماد کرد.

دومین فاکتور موفقیت در طراحی سایت وکلا

نام تجاری با موقعیت واضح

مشتریان بالقوه شما باید بدانند که موسسه حقوقی شما چه تفاوتی با رقبای شما دارد. آنها سعی نمی کنند آن را کشف کنند، بنابراین وب سایت شما باید آن را آشکار کند. این "موقعیت یابی" نامیده می شود. تعیین موقعیت توسط:

1. چه مشکلاتی را حل می کنید یا از آن جلوگیری می کنید؟

2. برای چه کسی این کار را انجام می دهید؟

3. کجا آن را انجام می دهید؟

4. چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند؟

وقتی موقعیت شرکت حقوقی شما مشخص باشد، انتخاب بهترین طراحی وب سایت آسان است. درک بصری مشتری متوسط ​​شما از شرکت شما تحت تأثیر سه متغیر طراحی وب سایت است:

* لوگوی شما

* رنگ های وب سایت شما

* تصاویر شما

اکثر وکلا می خواهند که وب سایت آنها منعکس کننده عدالت و برند شرکت حقوقی آنها باشد. این تمایل طبیعی آنها را به طراحی وب سایت "سفارشی" سوق می دهد، جایی که عینیت تابع سلیقه است. این اشتباه است. برای شرکت های حقوقی، طراحی وب سایت محرک اصلی موقعیت یابی نیست (که در مغز مشتریان شما اتفاق می افتد).

همانطور که گفته شد، لوگو، رنگ ها و تصاویر شما ظاهر و احساس منحصر به فردی به وب سایت شما می بخشد. اینها به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا شما را از رقبای خود متمایز کنند، اما بدون تخریب اهداف تجاری مهم جذب بازدیدکنندگان وب سایت و تبدیل آنها به مشتری.

سومین عامل موفقیت طراحی وب سایت وکالت

یک ارتباط عاطفی متقاعد کننده

وقتی مشتریان بالقوه بالقوه از وب سایت وکالت شما بازدید می کنند، تصمیم می گیرند که آیا با شما تماس بگیرند یا خیر. بیشتر آنها از محرک های عاطفی رفتار خود بی خبرند. در واقع، هنگامی که از آنها پرسیده می شود، اغلب به یک توجیه فکری استناد می کنند سه عامل اصلی احساسی وجود دارد که وب سایت شما باید همیشه به آنها توجه کند:

اعتماد به نفس. آیا وب سایت شما باعث می شود آنها احساس بهتری نسبت به خودشان داشته باشند یا بدتر؟ اگر وب‌سایت شما باعث می‌شود مشتریان بالقوه نسبت به خودشان احساس خوبی داشته باشند، به احتمال زیاد با شما تماس خواهند گرفت.

امنیت. آیا وب سایت شما به آنها احساس آسیب پذیری یا امنیت می دهد؟ اگر وب سایت شما باعث می شود مشتری بالقوه احساس امنیت کند، به احتمال زیاد با شما تماس خواهد گرفت.

اعتماد کنید. آیا وب سایت شما به آنها کمک می کند احساس کنند که شما به آنها یا موضوع آنها اهمیت می دهید؟ آیا این به آنها کمک می کند تا احساس کنند که شما می خواهید به دلایل درست به آنها کمک کنید؟ اگر وب سایت شما باعث می شود آنها به شما اعتماد کنند، به احتمال زیاد با شما تماس خواهند گرفت.

طراحی وب سایت وکالت شما با محتوای شما مطابقت داشته باشد تا به طور استراتژیک بر احساسات مشتریان بالقوه شما تأثیر بگذارد.

عناصر طراحی سایت وکلا که بر احساسات به نفع شما تأثیر می گذارد:

1. تصاویر محلی

2. تصاویر دفتر وکالت

3. تصاویر متواضعانه و استراتژیک از شما و تیمتان که زیاد نیستند و باعث نمی شوند وب سایت از نظر بصری روی شما متمرکز شود.

4. تصاویری از مشتریان واقعی یا مثالی خیالی. (اگر تصاویر استوک را انتخاب می کنید، باید تصاویر افرادی باشند که مشتریان بالقوه شما می توانند با آنها شناسایی شوند.)


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]