دستگاه کاغذ چین کن تمام اتوماتیک فیلتر هوا

سه شنبه 25 تير 1398
11:13
منم من

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص می باشد، وسیله ای اتوماتیک می باشد که برای چین کردن انواع کاغذ استفاده می شود. بیشترین استفاده این دستگاه ها در صنعت تولید فیلتر هوا می باشد.

وظیفه دستگاه چین کاغذ کن

همان گونه که تا حدودی همه شما درجریان کار این دستگاه هستید رول های کاغذ وارد دستگاه چین کاغد کن شده و از سوی دیگر، کاغذ به صورت چین شده خارج می شود و سپس توسط دستگاه های اتوماتیک تولید فیلتر هوا ، یک فیلتر هوا برای خودرو تولید می شود.اگر قصد راه اندازی خط تولید فیلتر هوا را دارید می توانید با خرید یک دستگاه کاغذ چین کن بخش بزرگی از فعالیت شرکت خود را به صورت اتوماتیک پیگیری نمایید.

همکاران ما در شرکت صنعت فیلتر سگال در هر زمان در خدمت شما می باشند تا خدمات خود را جهت مشاوره در امر خرید دستگاه های کاغذ چین کن ، و همچنین راه اندازی خط تولید فیلتر هوا به شما ارائه دهند.

مشخصات فنی دستگاه های کاغذ چین کن:

  • ساخت ماشین الات کاغذ چین کن اتوماتیک
  • دارای دو غلتک تیغ به تیغ طرح کشور کره
  • دارای سیستم کانتر (شمارنده پلیت در ثانیه)
  • دارای سیستم علامت زن جهت تعیین خط برش
  • دارای سیستم کانوایر اتوماتیک
  • دارای سیستم برش اتوماتیک
  • دارای سیستم چسب ریز
  • دارای سیستم کنترل سرعت

انواع دستگاه چین کن کاغذ

دستگاه کاغذ چین کن غلتکی
دستگاه کاغذ چین کن تیغه ای
دستگاه کاغذ چین کن زیکزاکی
دستگاه کاغذ چین کن سنگین و گلدار
دستگاه کاغذ چین کن صنعتی

نکاتی مهم در مورد دستگاه‌ های چین کن کاغذ :

  1. سيستم انتقال نيرو در دستگاه‌ چين کن کاغذ حتما بايد تسمه تايم باشد.
  2. چنانچه دستگاه اين قابليت را نداشته باشد به علت دقت بالا در سرعت‌ های مختلف دچار مشکل می گردد.
  3. دستگاه‌ های چین کن کاغذی که سيستم انتقال نيروی آن زنجيری باشد سر و صدای زیادی داشته و از ايمنی پايينی برخوردار می باشند و نهايتاً در سرعت‌ های بالا کاربردی ندارند.
  4. دستگاه چين کن کاغذ بايد قابليت چسب زدن اتوماتيک را داشته باشد.
  5. دستگاه چين کن کاغذ حتما بايد قابليت تعويض غلطک را داشته باشد.

اگر بخواهیم برای این دستگاه کاغذ چین کن از لحاظ ورئی کاغذ و خروجی دادنش مثالی بزنیم میتوانیم دستگاههای کارت خوان را مثال بزنیم که رول کاغذ در درون آن قرار میگیرد و رسید

کسر حساب را به شکل یک فیش بیرون می دهد اما تفاوتی که وجوددارد اینجاست که خروجی دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هوا به شکل کاغذ های چین شده است.بعد از خارج شدن

کاغذ های چین شده از این دستگاه ، این کاغذ به دستگاه فیلتر هوا الحاق می شودو در کل خروجی یک عدد دستگاه تولید فیلتر هوا تولید می شود.

قيمت دستگاه چين کن کاغذ

قيمت دستگاه چين کن کاغذ بستگي به عواملي مثل اتوماتيک يا نيمه اتوماتيک بودن برش، يا از لحاظ ساختار انتقال نيرو، تسمه تايم داشتن يا زنجيري بودن دارد.
کيفيت دستگاه چين کن کاغذشايد حالا بهتر متوجه کيفيت دستگاه چين کن کاغذ و کارخانه سازنده آن و قطعات مصرفي دستگاه شده باشيد.

استفاده از کاغذ مناسب

هنگامي که قرار باشد فيلتر هواي شما که از اين نوع کاغذهاي چين شده تهيه شده است، در آزمايشگاه مورد تاييد قرار گيرد دچار مشکل شده ونمي‌تواند آيتم گرد وغبار که يکي از آيتم‌هاي مهم در آزمايش کاغذ فيلتر هوا است را با موفقيت بگذراند.


[ بازدید : 192 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افراکایا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]